{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Lille missen vil bare ikke udenfor {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Vores lille tiger mis vil bare ikke ud. Vi er glade for at hun gerne vil nøjes med at være indekat, men vi havde tænkt til sommer at bygge en løbegård til hende så hun kunne få noget frist luft.

Så her på det sidste har jeg taget hende ud sammen med mig, nogle gange i snor og nogle gange uden for at vise hende at være udenfor er meget fedt. Så hun vidste hvad det var inden løbegården er klar - men nej nej! Ud det vil hun bare ikke. Hun ligger sig lige så flad hun er og finder den hurtigst vej ind igen.

Hvorfor? Jeg troede alle katte vare glade for at være ude

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille missen vil bare ikke udenfor
  • #1   12. mar 2008 Jeg vil anbefale dig at vente med at lukke hende ud til I har bygget løbegården - og da især, når hun ikke viser lyst til at komme ud. Det skal nok komme, når det bliver lunere i vejret og I får bygget løbegården.

Der er meget forskel på, hvor glade katte er for at komme ud. Bebse er næsten ikke ude i indhegningen om vinteren, hvor f.eks. Hjalte er der mange timer i døgnet.

• #2   12. mar 2008 Hehe.. Dixie ville absolut heller ikke ud da hun var lille. Hun lagde sig bare ned og nægtede at gå nogen steder. Så måtte bære hende smiley (Hun havde sele på)

Nu vil hun mægtigt gerne ud, og nu selen næsten for lille.. smiley

De er nogen stædige nogen, de misser:)
    Du skal måske prøve en "varm dag", hvor din mis kan høre fuglene udenfor, så vil hun helt sikkert gerne. smiley

• #3   12. mar 2008 Hun er nok utryg, så lad hende da endelig være inde, hvis hun vil. Nu hvor foråret er på vej, så skal hun nok snart få smag for at komme ud. Hvorfor ikke lave løbgård nu, når det alligevel er planen? Ingen grund til at risikere, at hun når at blive glad for at løbe frit, hvis der så senere bliver sat hegn op.

• #4   12. mar 2008 Hun kommer aldrig ud, uden mig eller i løbegården - vi bor så tæt på en vej at det ville være super nemt for hende at blive kørt ned..

• #5   12. mar 2008 Hehe så er der da heldigvis noget som Tyranasaurus er bange for..........Hilsen Niiwer og Charlie

Kommentér på:
Lille missen vil bare ikke udenfor

Annonce