{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillinger for huskatte?
  • #1   26. feb 2008 Der bliver bedømt huskatte på de fleste udstillinger..

• #2   26. feb 2008 hvad kigger dommerne efter? Kan alle og enhver deltage?

• #5   26. feb 2008 Der er den forskel,at huskatte SKAL være kastreret/steriliseret senest i 10 mdr. alderen,hvis de skal udstilles og så skal de selvfølgelig også vaccineres ligesom alle andre katte.
    Og ikke mindst skal de kunne takle at der er en del uro og andre katte lige op af buret.
    Det er ret stressende for en kat at være på udstilling og nogle skal bruge et par gange til at vænne sig til det...

• #6   26. feb 2008 Hvad kigger dommerne enlig efter på katte genaralt ? Jeg er ikke så menget inde i det med udstillinger, så ved ikke så meget om det !

Håber ikke det gør noget jeg lige spurgte her i dit indlæg Pia smiley

• #7   26. feb 2008 I TICA kan huskatte få titler - de har deres eget titelhierarki, som fungerer parallelt med racekattenes. Voksne huskatte skal være neutraliseret, ligesom i FIFe. TICAs standard for huskatte kan læses (på engelsk) her:
    (link fjernet)

• #8   26. feb 2008 Hvorfor skal de være neutraliseret INDEN 10 mdr. er det for at undgå fedtposer eller hvad?

• #9   27. feb 2008 Ja, jeg kan godt regne ud hvorfor de skal være neutraliserede, spørgsmålet er hvorfor INDEN 10 mdr. Det jeg mener er, - har man eks. en kat der er neutraliseret, men først er blevet det efter 2 år, dog aldrig reproduceret sig selv, så må den ikke deltage eller hvad??

• #10   27. feb 2008 Dvs. man kan godt udstille sin neutraliserede kat på eks. 6 år, selvom den (hypotetisk) først blev ordnet da den var 3....jeg undrede mig bare over svaret længere oppe fra Hanne N.......dette er bare nysgerrighed, jeg har ikke tænkt mig at udstille mine katte (der alle er neutraliserede) da de aldrig har prøvet det før, og jeg kan ikke forestille mig de ville synes det var særlig sjovt.

Tak for svaret :O)

Kommentér på:
Udstillinger for huskatte?

Annonce