en kat mere? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er vokset op med kat, vi har 2 piger på under 3år. juli 2012 hentede vi mads hos dyrenesbeskyttelse i Roskilde han er nu snart 5år. i maj i år flyttede vi så hus m/have osv ca 1km væk fra den gamle bolig dette har mads ikek kunen finde ud så er han ude når det er mørkt mere end 1.5t løber han "hjem".vi har takket være en nabo altid fundet ham.jeg var på barsel da vi hentede ham så jeg var hjemme jeg er nu begyndt jo men han er kun helt alene hjemme hele dagen 2 dage om ugen man han virker trist/ensom de lange dage når vi kommer hjem. Han er gået fra at være ude kat hele natten til at være inde hele dagen og helst ville det men, om aftenen vil han gerne ud men det kan vi ikek pt. da vi hentede ham fik vi og vide han ikke var glad for andre katten men ved den gamle bolig fangede han store rotter emd de andre katte. mit spørgsmål er nu: 1.kan katte blive ensomme, og hvad kan vi gøre? 2.nogen forslag til havd der evt kan holde ham hjemme? 3. vil vi evt kunen få en ny kat, killing uden han evt bliver ulykkelig? alle forsalag er velkommende da vi snart har prøvet alt og vi kun vil vore lille misse mand det bedste
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Så havde han jo mulighed for at komme ud .
http://www.katteindhegning.dk/
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
nov 2013
nov 2013
nov 2013
nov 2013
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
En af mine venner har også en kat der kommer på besøg efter at den har vandret 5 km til sin hans bolig. Der har den boet engang. Af en eller anden grund går den heller aldrig hjem igen, men skal hentes af ejeren. Jeg skal ikke kunne sige hvad grunden er til at den heller ikke bare går hjem. Det er jo så noget længere end 1 km. Jeg ved ikke om han kan affinde sig med en lukket have, så han ikke render så langt.
en kat mere?