{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

forfærdeligt!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ude ved min hest da den snart skal fole.
Så kører jeg hjem derude fra og kører over noget der ligner en kattekilling, men tænker ikke mere over det.
Forsætter så om og der så ikke ligger en mere, så vender hurtigt bilen for at køre tilbage, men den første var død... forsætter hen til den næste og den ligger og piver, midt ude på en stor vej.

har selvfølelig taget den med hjem og prøver at give den noget mælk, med en vatpind, den er så kær og har ikke engang øje...
nogen der ved om man overhovedet kan rede sådan en lille pjevs??

mvh maja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forfærdeligt!!
  • #1   25. maj 2005 aner det ikke har ikke så meget forstand på det, men den har i hvert fald ikke øjne, hvornår får de det??

• #2   25. maj 2005 hmm..erked at høre i ikee tror man kan..snøft... nej har desværre ikke nogen kat i forvejen.... må nemlig ikke have katte i lejligheden=(

• #3   25. maj 2005 ja det vil det helt sikkert... men skal fanme køre 30 km til det nærmeste dyrehospital, men det må jeg så gøre hvis den bliver dårlig, for det virker bestemt ikke til at lide på nuværende tidspunkt..

• #4   25. maj 2005 tak for de søde ord...træls det er så sent kan ikke få fat i noget som helst..den skal overleve i nat...

• #5   25. maj 2005 okay... ja det er selvfølgelig også en mulighed men kan jo ikke få fat i noget før imogen.... snøft skal bare have den til at overleve inat..

• #6   26. maj 2005 jeg har også skrevet på HG...'
    Jeg har en hunkat´der fik 4 killinger, 3 af dem døde. Hun har mælk nok til flere hvis det er og hun har før taget fremmede killinger til sig...

det ku være et forsøg værd - det er et kæmpearbejde at opflaske sådan en lille mis...

Kommentér på:
forfærdeligt!!

Annonce