{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

nyresvigt {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen
vil gerne give et godt råd at når i tager til dyrelægen så sørg for at han tjekker nyrerne.
vi mistede madonna for 2 uger siden.
fredag hade hun meget fråde engang imellem, så lørdag besluttede vi os for at tage til dyrelægen, da vi kom derned gav han hende noget malt og noget mad, og så var der ikke til at se at hun var syg, nej faktisk troede han hun var i løbetid, så han mente det var en infektion i tarmene, så hun fik en sprøjte antibiotika, og vi var på vej hjem, da vi lige var kommet ind af døren begyndt hun at hive efter vejret og maiwe dybt som om der virkelig var noget der gjorde ondt, så vi måtte afsted igen da vi kom derned tog han nogen rynkenbilleder, der var det først han kunne se den ene nye var dobbelt størrelse og den anden hade 3 gange størrelse, så det eneste rigtig var at sige farvel. da vi kom hjem ringede dyrelægen med nyretallene, de må være mellen 2 og 8 og madonnas var 60 og 130. og hun hade slet ikke givet tegn på der var noget galt i den tid vi hade hende...

Det var bare et godt råd så andre ikke skal igennem det vi var...

knuz julie

R:I:P madonna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyresvigt
  • #2   19. feb 2008 Åhh det gør mig frygtelig ondt, det var da en grusom oplevelse..

• #3   19. feb 2008 Julie L ;o(
    Gør mig frygtligt ondt.. Er såå hårdt og midste sin bedste ven og faliliemedlem... Trøsteknus fra os..
    Flot at du skriver som hjælp til andre også..

• #4   19. feb 2008 Jeg kender godt problemet. Havde en British Shorthair hunkat, som jeg fik aflivet sidste år på grund af nyresvigt. Hun havde tabt sig en anelse inden, men der var intet alamerende troede jeg. Hun tog hurtigt på igen, men hun virkede aligevel ikke rask. Vi var så til dyrlægen, som kunne konstatere, at hun havde akut nyresvigt og derfor måtte vi aflive hende. En grim oplevelse med en kat på kun 5 år.

• #5   19. feb 2008 Det lyder nøjagtig som da jeg måtte af med min Gizmo. Jeg troede han havde lungebetændelse fordi han trak vejret utrolig tungt men her var det også nyrene det var galt med. Det kunne dyrlægen mærke med det samme.

En af de typiske tegn på nyresvigt er faktisk forstoppelse og dehydrering fordi nyrene forsøger at hive så megen væske til sig som muligt og derfor tørrer afføringen i tarmene ud og giver forstoppelse.

• #6   20. feb 2008 1000 tak for de søde ord...

Man skal jo hjælpe hinanden hvor man kan...
    Vi vil i hvert fald få vores tjekket når vi skal til dyre lægen, det gik alt for stærkt man fik ikke sagt ordenligt farvel.... og jeg ved at hvis man opdager det i god tid kan der måske gøres noget, men det er jo ikke nemt når missen ikke viser tegn på noget...

knuz julie

Kommentér på:
nyresvigt

Annonce