{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Forskellige racer sammen. {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om katte af forskellige racer ville fungere godt sammen.
Lige nu har min kæreste og jeg 2 blandingskatte. Huskat/maine coon og en huskat/norsk skovkat.
Når vi får en større lejlighed til sommer vil vi utrolig gerne udvide vores familie lidt smiley
Jeg har altid været forelsket i Colourpoint persere, da min mor har haft rigtig mange. Min kæreste er super vilde med Maine coons.
Hvordan vil 4 vidt forskellige "racer" fungerer sammen?
Er det dømt til at mislykkes, eller kan det sagtens lade sig gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellige racer sammen.
  • #1   6. feb 2008 Hvis de har nogenlunde samme temperament, så er det intet problem smiley
    En perser blandt de andre ville jo skille sig ud.. Men hvordan perseren ville have det med det ved jeg ikke. Der må nogle persere opdrættere på banen smiley

• #2   6. feb 2008 Karina .::DeLaCour::. *
    Okay, men hvordan sikrer jeg mig at kattenes temperament ligger så tæt på hinanden som muligt? Ved at forhøre mig hos opdrætter, eller hvordan?

- Hvad er I øvrigt klogest valg, hunkatte eller hankatte? De vil 4 blive/være neutraliseret til den tid.

• #3   6. feb 2008 Jeg har prøvet med mco og burmeser sammen, med siameser og huskat, med siameser og abyssiner. Det har aldrig givet nogen problemer kattene imellem at de ikke er samme race.

• #4   6. feb 2008 Tina D - Burmesere er bar' dæj'lige :
    Okay, det lyder da godt.

Nogen der har persere der kan komme med nogen erfaringer? De to vi har nu, er der jo ballade og gang i døgnets 24 timer. Og de persere vi har haft da jeg boede hjemme har været mere tilbageholdne og har ikke været så aktive.
    Så måske det slet ikke ville være så god en idé med en perser?

• #5   6. feb 2008 Jeg har to racer sammen,british shorthair og devon rex,der faktisk er hinandens modsætninger hvad angår temperament og energiniveau.
    Det fungere perfekt,ingen mobber eller stresser hinanden og alt fungere i fred og harmoni :-))) !!

• #7   7. feb 2008 Jeg har overtaget en Maine Coon fra min veninde, fordi han slet ikke kunne sammen med hverken hendes Perser eller hendes Exotic.

De kunne slet ikke finde ud af at læse hinandens signaler, så det gik bare ikke.

• #8   7. feb 2008 Jeg har en colourpoint og en mainecoon sammen,
    De er vidt forskellige i både udseende og væremåde, men de er helt sikkert glade for hinanden.. Nogengange går de bare lidt hårdt til hinanden, men Johnson er jo heller ikke så gammel.

• #9   7. feb 2008 Altså jeg har en veninde som har en Birma og en sølvperser. De kunne SLET ikke med en skovkat fordi den har et helt andet temperament. Så man skal nok lige tænke sig om, tror jeg smiley
    Men fedt at de fleste har positive oplevelser smiley

• #10   7. feb 2008 jeg vil bare lige sige at vi herhjemme har en perser exo, en skovkatte blanding og en huskat og det går fint nok... jeg tror det lidt er hvad man gør det til og hvordan man opdrager dem.

Kommentér på:
Forskellige racer sammen.

Annonce