{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

spørgsmål ang tisseri? {{forumTopicSubject}}

Min ælste kat bine, blev neutraliseret for ca 2,halvt år siden snart pga hun hele tiden gik og samlede ting som var på str med nyfødte killinger, og når man så tog "hendes killinger" så tissede hun på mine ting.

hun blev så neutraliseret, men det med at finde "killinger over det hele gør hun stadig, mest i perioder, men hun har en fast bamse som er killing tit.

her den anden dag havde hun været i min taske og stjæle min lipgloss som er på str med prinsesse da hun blev født.. hun havde pænt lagt dne på bordet ved siden af en blød bunke tøj..
jeg fjerne den så fordi der er gået hul i den mens hun har gået rundt med den.. efter jeg fjerner den, tisser hun på to af mine par sko...

hvorfor gør hun det, hun gør det aldrig ved min kærestes ting? kun mine..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang tisseri?
  • #1   13. okt 2010 bare lige for a sige, du er ikke den eneste hvis kat tisser på dine ting når du fjerne eller "gør ting ved den"...

Min hankat havde øremider, og de skulle self behandles, men det var han så ike helt enig i... Jeg kunne godt give ham ørebråber 1 gang om dagen, men hvis jeg gjorde det to gange, så gik han direkte ud på det værelse hvor vi har tør, og hvis jeg glemt a lukke skabet, tissede han på mit tøj..

Jeg stoppede med a give ham 2 gange om dagen, og da stoppede hans tisseri også...

Kan desværre ikke hjælpe dig med din hunkat, da jeg aldrig selv har prøvet det... ville blot fortælle du ikke er den eneste i verden med en kat som godt kan blive sur smiley

• #2   13. okt 2010 hun har aldrig været sådan nemlig :o) jeg fik killinger på hende i starten da jeg havde hende, men så vidste jeg at der ville gå ca 2 år inden jeg ville have killinger igen pga en masse forskellige ting, så jeg valgte at få hende neutraliseret da jeg ikke ville have hun fik p piller og hun kan jo ikke rend erundt og være i løbetid i tide og utide..

men det var efter hun havde haft killinger, da de to andre var flyttede hjemmefra, så efter noget tid begyndte hun at samle "killinger" og så skete det.

hun gør det også hvis jeg ik lige er hurtig nok til at rense bakken men det er fair nok selvom hun er lidt sippet hehe men det giver hun alyid udtryk for inden hun kan finde på at gør noget.

• #3   13. okt 2010 har hun gjort det længe??

Da min svigerinde blev gravid begyndte hendes hunhund a samle hvalpe (selvom det var 1½ år siden hun havde haft hvalpe)

Måske du skulle få tjekket om du var gravid?? dyr er mange gange mere følsomme end vi mennesler

• #4   13. okt 2010 Det er jeg ikke :o) Har næsten lige fået det tjekket i forbindelse med noget andet jeg var ved lægen med nemlig.

Hun har gjort det længe men sådan mest on and off så det er ikke hele tiden.. også det der undre mig..

og hvorfor hun lige skal tisse på mine ting

• #5   14. okt 2010 hmm ja så ved jeg det ski ikke....

Kommentér på:
spørgsmål ang tisseri?

Annonce