Mine neutraliserede katte skider/tisser i sengen {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Jeg er hurtigt tilbage med et nyt og meget irriterende spørgsmål.
Mine 2 neutraliserede hankatte på 5 måneder har i dag skidt og tisset i sengen. Vi har overvejet om det er fordi vi har blandet én af deres vådfoder måltider op med vand, da det er sket før.
Det skete en gang før de var blevet neutraliseret, da vi også blandede det op med en smule vand (pga det varme vejr og råd fra denne gruppe). Første gang det skete, så var deres afføring smattet, som har de haft tynd mave.
Men denne gang var deres afføring helt almindelig. Vi har ikke været hjemme mens det skete & det var det samme første gang.
Det mega nederen og håbløst og vi ved ikke hva vi skal stille op. De er nogle rigtig ballademagere som gør alt det de ikke må når vi ikke er hjemme..
Hjælp modtages med kyshånd!!!
- har kigget på tidligere opslag, men alle dem jeg kiggede på, var med ikke-neutraliserede katte..
Mvh Albina
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.127
Har de en bakke med godt grus, som bliver renset dagligt?
jun 2019
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 10
Vi har ingen dør udover toiletdøren, vi bor i en 2-plans hybel.
Bakken renses hver dag som minimum, oftest 2 gange om dagen. Så kattebakken er ikke problemet.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 738 Katte: 12 Emner: 709 Svar: 7.980
så ser du om det virkelig er det som er problemet
hvis du vil have at kattene skal drikke som de bør, så anskaf en vandfontæne. de fleste drikker mere når man har sådan en.
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 270 Katte: 16 Annoncer: 2 Emner: 23 Svar: 362
jun 2019
Vi har ihvertfald bestilt en fontæne hjem, så må vi se om de ypper deres vandforbrug..
Ved ikke om vi skulle stille en ekstra kattebakke, der er åben, på toilettet, der hvor vi bader, som vi så kan rykke ovenpå den anden, når vi så sku bade..
Ved virkelig ikke hva vi skal stille op, da det begynder at gå hen og koste mange penge, men vi giver det et forsøg uden vand i mad & prøver fontænen af.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Du kan evt købe lukkede bakker, bare de er store og bliver rengjort ofte, så bør det ikke være et problem med lugt. (Og kattegrus som ikke lugter).
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
Det er også her de viser hvem der bestemmer (viser det også på andre måder). Har set flere programmer om netop det problem. Når der ikke er kattebakke nok - gør de det andre steder - så selvom pladsen er lille er det bedre at have det i en kattebakke end sengen.
Hvis katte ikke kan lide kattegruset kan de også finde på at gøre det andre steder.
Jeg har 4 katte og 5 katte bakker, bliver ca. renset 2 gange om dagen.
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 270 Katte: 16 Annoncer: 2 Emner: 23 Svar: 362
https://inges-kattehjem.dk/artikler/adfaerd-og-vaner/urenlighed/
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 558
jun 2019
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.426
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
Man kan med UV lys (det blå lys) se hvor de har tisset. Håber det er blevet bedre
Mine neutraliserede katte skider/tisser i sengen