{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fyrværkeri og katte alene hjemme.
  • #1   31. dec 2007 lad tv el radio kører

• #2   31. dec 2007 Nu er vores ikke bange, men alligevel ruller vi for i vinduerne, og tænder lidt musik og lys, så de ikke lægger så meget mærke til bragene og lys-glimtene... :O)

• #3   31. dec 2007 det hjalp.. Lars min kæreste siger oz det ikke bliver noget problem, men er lidt øm om dem.. smiley
    håber bare de klare det.. de kommer i hvertfald godt ind i det.. hehe..

• #4   31. dec 2007 vi tænder begge hvore fjernsyn.. smiley men de søger mig allerede nu og kl er godt 17 kun.. ;(((

• #5   31. dec 2007 Ja træk for og tænd lys så de ikke ser lysglimtene og så lad tv være tændt.

Hvis de er bange nu, så gab og stræk Jer. Dermed viser I at der ikke er noget at være bange for, da det er et tydeligt tegn på afslapning fra Jeres side. Man føler sig lidt dum når man sidder der og gaber og strækker sig, men det virker altså godt på mine dyr. Husk at dyrene aflæser vores signaler, og hvis vi gør et ekstra nummer ud af de er bange, så bekræfter vi dem i deres angst. Hvis vi derimod ignorere og selv er afslappede og rolige, så sender vi beroligende signaler til dyrne om der ikke er fare på færde.

Rigtig godt nytår.

• #6   31. dec 2007 Faktisk en rigtig god idé ! Tina D - Burmesere er bar' dæj'lige :

Og så lade døren stå åbent ind til soveværlset, så de kan lægge sig der ! Måske rode lidt rundt i dynen så de kan kravle ind under ! Så hører de heller ikke så meget !

• #7   1. jan 2008 kære alle der svare pænt tilbage på mit indlæg igår.. ville jeg gerne takker..

vil også gerne sige at de har klaret det super flot alle sammen, Frida var lidt bange da vi kom hjem, men så fik hun et kram.. smiley

godt nytår.. smiley

Kommentér på:
fyrværkeri og katte alene hjemme.

Annonce