{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte&Fyrværkeri ?
  • #1   31. dec 2006 trixie er ragende ligeglad med det fyrværkeri, hun kigger bare på det og ligger sig ned og sover videre og her er ellers rimelig godt drøn på skytset en af naboerne startede i eftermiddags og det han fyrer af er ike for sjov.
    daffy derimod er smuttet i flyverskjul i klædeskabet, vi har tændt lyset hos ham og tændt musik til ham også

• #2   31. dec 2006 Nogen af mine katte kan heller ikke lide det... Hunden har fået lidt medicin.. så hun tager det nogenlunde..

• #3   31. dec 2006 Soffi har aldrig kunne lide det , men hun ligger under sengen og sover . og der er hun resten af aften (:

• #4   31. dec 2006 Her i området startede det i relativt stor stil allerede for et par aftener siden, så det er ikke meget, kattene har været ude. Guinness er ret beset bedøvende ligeglad - som han er med det meste, bortset fra mad og søvn *GGG*. Bailey følger efter mig fra rum til rum og lægger sig på skødet af mig, når jeg sætter mig ned - det er sandelig da ikke, fordi han er bange, han passer da bare på sin mor smiley

• #6   31. dec 2006 Mine ligger i lag og sover. De er dybt ligeglade med hvad der lyser og brager....

• #7   31. dec 2006 Åhhhh smiley hvor er det syndt.!! Det er 1 aften.. tag en tudekiks og gå ud og fyr noget mer krudt af smiley

• #8   31. dec 2006 Ingen af mine dyr er bange.. og har små 60 dyr smiley 5 af dem bor ikke i vand smiley

• #9   31. dec 2006 - ˜”°*º* Britta *º*°”˜ -
    Det er 1 dag.. dyrene dør sq ikke af det.. Det er for det meste selv ejerne der gejler dyrene op... Vi har aldrig haft probs med det.. pga vi lader som ingen ting.!

• #10   31. dec 2006 - ˜”°*º* Britta *º*°”˜ -
    Har aldrig sagt noget og de lorte fugle.. de er sq alle skræmte for larm...

• #11   31. dec 2006 Nåårhh smutter ud og skræmmer naboens heste med lidt kanonslag smiley

God nytår smiley pas på fingerne

• #12   1. jan 2007 For første gang i hendes liv var Marie bange i aften, det har aldrig før rørt hende. Men må sige at det lød næsten som om trede verdens krig var begyndt.
    Skovkattene opførte sig som de plejede, de sad alle i vinduet og prøvede at fange de mange lys smiley

Men lille Marie er først nu ved at komme sig igen, hun har liggede på mit bryst hele aften og rystede, det gamle pus.

Til Jonas C. Ja, vi mennesker kan forværre vores dyrs frygt. Men frygten er en naturlig reaktion som alle levene væsner har, og da dyr ikke forstår hvorfor det ligeplusselig lyder sådan er det helt naturligt at de reager med frygt.

Til Britta
    Jeg håber at din fulg kommer sig hurtige igen smiley

• #13   1. jan 2007 Britta: lige for at kommentere på et foregående indlæg ^^ self har du drukket *gg*

Ej håber at fuglen kommer sig... røskva er også lidt skæmt, men alrune sidder bare og glor i vinduet ^^

så vi hygger.. og jeg klikkertræner med røskva og det får hende altid kølet ned, hvis hun er nervøs ^^

Kommentér på:
Katte&Fyrværkeri ?

Annonce