{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Hund og kat {{forumTopicSubject}}

Hejsa
I det nye år får jeg hund:-) Det er en bordercollie på 7 mdr ved navn Ace. Han er vant til katte, men det er mine katte ikke.

Nu ved jeg lidt om adfærd osv, men alligevel er jeg ude og søge alle de gode råd. jeg kan få:-) Hvis nogle af jer har erfaringer med, hvad jeg kan gøre og ikke bør gøre for at lette sammenføringen af en fræk unghund til tre voksne katte, uden hundeerfaringer, må I meget gerne dele dem med mig

På forhånd tak
Pylre-moren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og kat
  • #1   22. dec 2007 hej
    tillykke med din hund..
    du skal bare lade dem selv finde ud af det det skal nok kommer

• #2   22. dec 2007 Tusind tak smiley

• #3   22. dec 2007 Det kan jo være den begynder at hyrde dine katte. Det er jo en hyrde hund. Men jeg vil anbefale for kattenes skyld at du inden du får hunden får sat en Feliway op hvis du ikke allerede har en. Den virker beroligende på kattene.

• #4   23. dec 2007 Uha, det bliver da spændende.
    Jeg vil lige give dig et lille råd. Husk at snakke med alle dyrene. Når man får en hund, vil man jo gerne være sammen med den hele tiden. Ved ikke hvordan katte har det med det, men jeg ved i hvert fald, at en hund nemt kan blive ked af det, hvis man snakker meget med kattene. Så kan den nemt føle sig glemt. Som sagt ved jeg ikke hvordan katte har det, hvis man kun snakker med hunden. Men sørg for at snakke med dem alle sammen. Det gjorde vi også, dengang vi fik vores hund :o)

Kommentér på:
Hund og kat

Annonce