{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

hvornår kan de komme ud? {{forumTopicSubject}}

Jeg er flyttet på gård og nu syntes jeg mine katte skal have muligheden for at være ude også.. Vi har boet her i en måned nu og kattene er faldet på plads.. Hvornår kan jeg prøve at lukke dem ud? Og har i nogle gode råd til det? Er lidt pivet omkring det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår kan de komme ud?
  • #1   12. dec 2007 Har forsøgt mig lidt med at give dem sele på men den vil de slet ikke acceptere... Er bare så bange for at lukke dem ud og de ikke kommer tilbage igen..

• #2   12. dec 2007 der er mange fare ved at lukke en kat ud, men den har også mange fornøjelser ved det.
    du er nødt til at gøre op med dig selv om det er bedst med et kort oplevelsesrigt liv, eller et langt og mere kedeligt liv. jeg har selv en udekat og en indekat, hvilket tydeligt viser det dilemma det er.
    når katten først er vant til at komme ud vil du formentlig aldrig kunne gøre den til udelukkende indekat igen.
    håber du bliver glad for den beslutning du tager smiley

• #3   12. dec 2007 glemte at skrive at katte kan lukkes ud efter tre uger et nyt sted. det er en fordel at de er sultne når de lukkes ud de første gange.

• #4   12. dec 2007 Mange tak for jeres råd. Jeg har nu prøvet at have dem ude.. godt nok kun i få minutter, men det gik rigtig godt smiley Garfield og blue blev ved mig på gårdspladsen, men frede var lidt mere modig og gik om i haven.. han kom med det samme jeg kalte på ham og tog så alle sammen med ind igen smiley

• #5   12. dec 2007 dejligt- kattene er nu sikkert helt kåde af dagens oplevelse smiley håber i alle for fornøjelse af deres udeliv.

• #6   12. dec 2007 for = får
    hæhæ

• #7   12. dec 2007 hehe man kan slet ik mærke på dem at de har været ude.. alle 3 ligger på sofaen og sover smiley

• #8   12. dec 2007 Når du lukker dem ud, tror jeg det er en god ide at lade en dør stå åben, så de hurtigt kan smutte ind, hvis de bliver forskrækkede over noget.
    Øretatovering er en fordel, HVIS en kat skulle blive væk.

Kommentér på:
hvornår kan de komme ud?

Annonce