{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår kan de komme ud
  • #2   8. okt 2014 Om de kan løbe fra ræven kan ingen svare dig på, det kommer jo an på så meget. Hvis du vil være helt sikker på at der ikke sker noget så er en kattegård eller lukket have det bedste.
    Læste i går på hundegalleriet om en der var ude og gå med sin lille hund, hunden var ikke i snor. Pludselig kom en ræv frem fra en busk og angreb den lille hund. Selvom ejer råbte og skreg af ræven stak den ikke af men angreb hunden gentagende gange. det lykkes til sidst ejer at få fat i hunden. Hunden overlevede men om den er smittet med noget er endnu uvist.

• #3   8. okt 2014 Der er altid en risiko når man vælger at lade sin kat gå frit, om det er ræven, trafikken eller jægeren der er faren er underordnet, faren og risikoen er der..

En kat på 6 mdr. har lige så gode chancer for at slippe fra ræven som en kat på 2 år, det har sådan set ikke så meget med alder at gøre, men nok nærmere held og situation..

Hvornår du vælger at dine killinger skal gå frit er op til dig, men vent til de er neutraliserede og mærkede, så har du størst chancer for at finde dem igen hvis de bliver væk hjemmefra..

Jeg syntes 6 mdr. er en fin alder, der har de fint fået udviklet deres retnings sanser m.m

• #4   8. okt 2014 Her er ingen biler smiley misbitten går tit bare forbi ræven uden de overhovedet gider glo på hinanden, ræven vil dog gerne æde mine høns dog. . Men det er jo gøre byttedyr. .

• #5   8. okt 2014 Der er altid en risiko ved det frie liv

Katten skal iøvrigt have dannet pels til årstiden ellers kan det blive en kold omgang

• #7   9. okt 2014 Ræven tog min 10 måneder gamle siam, så ingen fritløbere hos mig nogensinde igen.

• #9   9. okt 2014 Jeg tænker han primært tager ting han ikke skal løbe efter, men katten kan jo være fanget af noget andet selvfølgelig, men venter til de er store, 6 mdr. De kan komme ud i løbegården imens. Nu er det bare Henning katten jeg skal have fundet ud af, har i hørt om ham? Boede i bryggers af vores hus da vi købte det for 1.5 år siden, kom ind via deres kattelem. Boet her siden. Skræmmer mine katte, spiser deres mad går ind . Har spurgt mange mennesker Ingen vil kendes ved ham, og han hører ikke til her for kender dem jeg overtog af. Flyttede ind da det stod tomt. Har Været hos dyrlægen med ham. Ingen chip, intet. De ville ikke tage ham i sommer på internatet for ham var for tyk , de tog kun tynde katte? ? ? Jeg frygter han skræmmer de små væk,

• #10   9. okt 2014 Der er 99% sikkerhed for hun blev snuppet af en ræv. Der er desværre rigtig ting der peger i den retning.

• #11   9. okt 2014 Louise smiley hvorfor peger det i den retning

• #12   9. okt 2014 Har svaret pr PB, da jeg ikke har ønske om at ribbe op i den sag igen.

• #13   9. okt 2014 Ok tak, har set den

Kommentér på:
hvornår kan de komme ud

Annonce