Ingen appetit efter vaccination {{forumTopicSubject}}
Bimmer blev vaccineret for et døgn siden og har ikke spist og drukket siden. Den spiste lige en halv pose vådkost da vi kom hjem men siden har den ingen appetit haft, den har bare sovet siden, har kun været ude og tisse og så i seng igen, mener nok den plejer at blive lidt sløj efter den bliver vaccineret men kan aldrig huske at den har mistet appetitten så længe.
Snakkede med dyrelægen i eftermiddags og hun sagde at vi kunne se tiden an til i morgen, men begynder at blive noget bekymret især over den ikke har drukket.
Hvor længe kan den gå uden væske? Skal jeg tvinge noget i munden?
Nogen der har prøvet at de har været sløje så længe efter? Min anden kat som blev vaccineret var frisk her til morgen
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 24
sådan var det osse med Fie der gik 1½ bdag før ind hun blev sig selv igen , og hun er ellers vældig mad glad men hun røret det slet ikk men efter 1½ dag åd hun alt hvad jeg gav hende igen og drak, så det nok rigtig det som dyrelægen fortæller dig om og se tiden an til i morgen, ellers prøv med en lille sutteflaske for og give den lidt væske, vis den vil tage mod den.. håber den kommer sig igen den lille uldtot hehe
Kram
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 30
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 30
Ingen appetit efter vaccination