{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Ingen appetit efter vaccination {{forumTopicSubject}}

Bimmer blev vaccineret for et døgn siden og har ikke spist og drukket siden. Den spiste lige en halv pose vådkost da vi kom hjem men siden har den ingen appetit haft, den har bare sovet siden, har kun været ude og tisse og så i seng igen, mener nok den plejer at blive lidt sløj efter den bliver vaccineret men kan aldrig huske at den har mistet appetitten så længe.
Snakkede med dyrelægen i eftermiddags og hun sagde at vi kunne se tiden an til i morgen, men begynder at blive noget bekymret især over den ikke har drukket.
Hvor længe kan den gå uden væske? Skal jeg tvinge noget i munden?
Nogen der har prøvet at de har været sløje så længe efter? Min anden kat som blev vaccineret var frisk her til morgen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen appetit efter vaccination
  • #1   7. dec 2007 hejsa

sådan var det osse med Fie der gik 1½ bdag før ind hun blev sig selv igen , og hun er ellers vældig mad glad men hun røret det slet ikk men efter 1½ dag åd hun alt hvad jeg gav hende igen og drak, så det nok rigtig det som dyrelægen fortæller dig om og se tiden an til i morgen, ellers prøv med en lille sutteflaske for og give den lidt væske, vis den vil tage mod den.. håber den kommer sig igen den lille uldtot hehe

Kram

• #2   7. dec 2007 Tak Rikke nu bliver jeg mere rolig, man bliver fandme så nervøs, så er det nok ikke helt unormalt. Bimmer plejer bestemt heller ikke at holde sig tilbage hvad angår mad :0) Så ser jeg tiden an til i morgen ellers må han forbi dyrlægen

• #3   7. dec 2007 Alle vores blev vaccineret i går, og de har heller ikke haft den samme appetit som de plejer i dag. De har nu været friske nok - undtagen Hjalte, som fik ordnet sine tænder og tandkød. Håber de alle spiser normalt igen i morgen.

• #4   7. dec 2007 Og så vil jeg lige tilføje. Bebse skulle udelukkende vaccineres (Missi skulle bedøves og have ordnet pels) - men Bebse spiste max. 10 stk. af tørkosten fra onsdag aften til torsdag aften. Og hun plejer virkelig at spise. Hún skulle først afsted til aften i går og hun savnede meget de to andre og gik og ledte efter dem. Uhhh hvor er det godt, at de igen er sammen alle 3.

• #5   8. dec 2007 Så er min Bimmer frisk igen, sjovt nok også efter 1½ dag. Han spiser og fjoler lige så meget som han plejer :0)

Kommentér på:
Ingen appetit efter vaccination

Annonce