Når han bevæger sig ud (nervøs) {{forumTopicSubject}}
Hej.. min kat på 17 uger. kommer ud i haven mange gange om dagen. men her imorges gik jeg li´ge ud for at se hvor han er.. så var han på en halv mur vi har som på den anden side er naboens have.. der stod han så.. puhha blev bange for han il løbe derinde.
Menn jeg forstår ikk hvorfor jeg er nervøs over han skal ud fra haven , for vores gammel kat han gik frit omkrin,, og vi bor en godt sted (langt fra den store vej) ... og han har været hos os i 2-3 uger.. og hygger sig i haven med hunden..
Men skal jeg bare lade ham gå? hvis han vil udforske det udenfor haven? og håbe han vender tilbage?
HJÆÆLP
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Jeg vil ikke komme ind på alle de farlige ting der bliver budt sådan en frisk lille kat i den store farlige verden, men sørger du for at give ham en masse kærlighed så skal han nok komme hjem til dig igen hver dag, og når han er så lille så løber han ikke så langt endnu, men hvis det var mig, så ville jeg nok så længe det er muligt mest muligt forhindre ham i at gå på opdagelse andre steder, men jeg er også meget meget pylret *GG*
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 14
nov 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Katte: 6 Emner: 26 Svar: 808
Jeg har KUN indekatte, det er alt for farligt at lade dem rende løs og så er det faktisk ulovligt at de forlader din matrikel.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 4 Svar: 320
En idé vil være at tilbringe så meget tid uden for med killingen som muligt. Det er så knap så fedt på denne årstid, men til gengæld er der så nok større chance for, at den ikke går ud overhovedet. Min gamle kat, som godt må gå sine egne veje, er allerhøjest ude en halv time - så trækker lænestolen
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 14
Når han bevæger sig ud (nervøs)