{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Når han bevæger sig ud (nervøs) {{forumTopicSubject}}

Hej.. min kat på 17 uger. kommer ud i haven mange gange om dagen. men her imorges gik jeg li´ge ud for at se hvor han er.. så var han på en halv mur vi har som på den anden side er naboens have.. der stod han så.. puhha blev bange for han il løbe derinde.

Menn jeg forstår ikk hvorfor jeg er nervøs over han skal ud fra haven , for vores gammel kat han gik frit omkrin,, og vi bor en godt sted (langt fra den store vej) ... og han har været hos os i 2-3 uger.. og hygger sig i haven med hunden..

Men skal jeg bare lade ham gå? hvis han vil udforske det udenfor haven? og håbe han vender tilbage?

HJÆÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når han bevæger sig ud (nervøs)
  • #1   1. dec 2007 Jeg tvivler på du kan lære ham kun at blive i din have, for på et eller andet tidspunkt render han sine egne veje for har han muligheden for det, så skal hele verden da udforskes og han skal nok vende tilbage når han er sulten *ss*
    Jeg vil ikke komme ind på alle de farlige ting der bliver budt sådan en frisk lille kat i den store farlige verden, men sørger du for at give ham en masse kærlighed så skal han nok komme hjem til dig igen hver dag, og når han er så lille så løber han ikke så langt endnu, men hvis det var mig, så ville jeg nok så længe det er muligt mest muligt forhindre ham i at gå på opdagelse andre steder, men jeg er også meget meget pylret *GG*

• #2   1. dec 2007 ja.. han er meget kælen og får MEGET opmærksomhed... så han skak nok vende tilbage.. jeg vil aldrig holde ham i haven da det er godt han komme ud og oplever noget.. self er der farlige ting derude men sådan er det nu ;)...

• #3   1. dec 2007 Min dyrlæge siger at katte kan risikerer ikke at kunne finde hjem når de er under 6 måneder.

Jeg har KUN indekatte, det er alt for farligt at lade dem rende løs og så er det faktisk ulovligt at de forlader din matrikel.

• #4   1. dec 2007 I princippet kan alle katte risikere ikke at kunne finde hjem og jeg har også godt hørt det med 5-6 måneder før, men jeg har to killinger, hvoraf den ene allerede første dag havde styr på, hvilken hoveddør, der var hans smiley Den dag var jeg med ham, men da der kom en farlig lyd, løb han tilbage til huset i sikkerhed......

En idé vil være at tilbringe så meget tid uden for med killingen som muligt. Det er så knap så fedt på denne årstid, men til gengæld er der så nok større chance for, at den ikke går ud overhovedet. Min gamle kat, som godt må gå sine egne veje, er allerhøjest ude en halv time - så trækker lænestolen smiley

• #5   1. dec 2007 idag gik han over i naboens have.. jeg lod ham gå og undersøge det... og hab kom tilbage ;)... jeg tror man bare skal lade katten lære selv...

Kommentér på:
Når han bevæger sig ud (nervøs)

Annonce