2 nye killinger :D {{forumTopicSubject}}
I lørdags skulle vi ud at kigge på nogle killinger i Slagelse, vi måtte køre i næsten 1 time.
Da vi så endelig kom der ud, sagde hende med kattene at hendes kæreste lige havde solgt dem, og at hun troede vi var nogle der skulle komme med en pony !
Hun havde LOVET os, at killingen ville være der.
Så sagde hun til os, at hun havde sendt en sms til os, om det, men hvordan kan det lade sig gøre, når min mor kun havde ringet fra vores hjemme/fastnet telefon???
Vi måtte tage tomhændet hjem igen /:
I søndags tog vi så til Græsted, og vi måtte igen køre næsten 1 time, for at komme til de andre killinger.
Da min mor havde snakket med dem, havde de sagt at 1 ud af de 3 killinger var blevet solgt, men hun killingen, som var helt grå, var ikke solgt. Det var så den grå hun killing vi tog der til for at kigge på, men det var den eneste der var solgt.. HMM..
Min søster, som vi skulle finde kat til, faldt for den killing der var grå og hvid, som de sagde var hunnen.
Min mor faldt for den sorte langhårede han killing, og vi endte med at køre hjem med 2 killinger, selvom ingen af dem var den vi var kommet for at se (:
(Grunden til vi skulle have en killing, er at min søsters nuværende kat på 4 år, bliver aflivet på torsdag, fordi hun er syg)
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 129 Svar: 402
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 33 Svar: 96
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 25 Svar: 180
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
apr 2006
Det er ikke noget smitsomt, vi fik lavet en blodprøve, men der var ikke nok blod, til at de kunne lave alle undersøgelserne.
Men de fortalte os, at det var noget med nogle organer eller sådan noget, så hvis hun skulle leve et ok liv, skulle hun enten have piller eller noget flydende stags.
Sidst vi gav hende ormekur, brækkede hun sig i hele køkkenet, og hun fik det meget dårligt, og når hun har det sådan, har vi besluttet, at det bedste ville være en aflivning..
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
apr 2006
Ja (:
Skal bare lige have taget lidt flere billeder og tage mig sammen, til at sætte billederne ind :b
2 nye killinger :D