{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regler for katte
  • #1   8. nov 2007 Bare fordi min un er helt vild med at gå på køkkenbordet og det er jeg nu ikke så vild med at hun gør.

  • #2   8. nov 2007 Jeg er ved at prøve at gennemføre den regel, at katte ikke skal ligge på tværs midt i sengen og fylde det hele, men på langs inde mod væggen, så vi alle kan være der.

    Ellers så synes jeg, de så vidt muligt skal have lov til selv at bestemme. Og køkkenbordet går de også på. Det ser jeg ikke som et problem, jeg tørrer bare bordet af inden jeg laver mad, og det er meget sjældent de hopper op, mens jeg laver mad.


  • #3   8. nov 2007 Mine må stort set være overalt bortset fra køkkenbordet og min mands legeværelse. Køkkenbordet fordi det er uhyggiejnisk og værelset fordi kattene ikke må gå på alle hans musikinstrumenter.

  • #4   8. nov 2007 mine må ikke komme op på borderne og især ikke hvis der er mad deroppe. de hopper selvfølgelig der op når vi ikke er hjemme. men det er der ikke noget at gøre ved

  • #5   8. nov 2007 natascha> Ja jeg ved det jo herhjemme fra og tører også borderne af inden jeg bruger dem

  • #6   8. nov 2007 % adgang på køkkenbordene og i soveværelset om natten.
    Ellers fri adgang til det hele,dog ikke når bordet er dækket.


  • #7   8. nov 2007 Jeg synes altså, det er underligt, at så mange forbyder kattene at gå på bordene, når kattene nu alligevel går der når de er alene hjemme - jeg mener, hvis det er hygiejnen der tænkes på, så er det jo lige uhygiejnisk om kattene er alene hjemme eller ej.

  • #8   8. nov 2007 mine må ik være på bordene og heller ik bruge vores møbler som kradsebræt.. ellers ka jeg ik lige komme med andre regler de ik må..

  • #9   8. nov 2007 Mine katte har nu ingen regler.. Jeg har et langt køkkenbord, og jeg ved det er Olivers yndlingssted at ligge helt henne i hjørnet og kan egentlig ikke se nogle problemer i det, da jeg selvfølgelig altid vasker bordet af inden jeg laver mad osv..

  • #10   8. nov 2007 tinka D - det tænkte jeg også smiley
    Jeg ved at lige når jeg går ud af døren, så kan jeg høre begge på køkkenbordet, fordi de lige skal kigge ud af vinduet når jeg går.


  • #11   8. nov 2007 Vi har ikke fået vores katte hjem endnu, men vi har da allerede talt opdragelse.

    Vi har en voksen afdeling i vores hus med soveværelse og stue. Her har vi flyttet vores Børge Mogensen møbler ned, da min mand ikke mener de egner sig til krassebræt. Kattene vil ikke få adgang til de to rum.

    De må så være i alle de andre værelser, kontoret, køkkenet og opholdsstuen. Her må de være i reoler, møbler, vindueskarme mv.

    Jeg vil IKKE have mine dyr på køkkenbordene eller spisebordet. Det kan man sagtens lære en kat, at den så gør det, når man ikke er hjemme er en anden sag! Nogle af jer nævner, at så er det jo ligegyldig, når de alligevel gør det! For mig er der altså forskel på, om jeg har katte på bordet når jeg laver mad, står med varme gryder osv.

    Helena - som du selv er inde på er det svært at sætte grænser og I skal være enige om dem! Katte kan ikke, som børn, skelne mellem hvad de må for den ene og ikke for den anden. I al opdragelse af dyr er konsekvens vigtigt for indlæring. Hvis du ikke mener du 100 % kan håndhæve dine regler, så lad være med at have dem, da det forvirrer katten.

    Kan varmt anbefale klik-træning af katte, men igen det kræver at I er konsekvente!


  • #12   8. nov 2007 vores katte må stort set alt, undtagen være på bordene samt klatre i vores møbler, jo så må de heller ikke være onde ved hinanden, det gider vi ikke se på,

  • #13   8. nov 2007 Altså de må de meste for mig (også gå på køkkenboret)
    - men mine forældre vil ikke have dem på bordene og min far vil ikke engang havde dem på computer-bordet ..
    Pg så må de ikke bide og kradse i møbler og sådan noget (for mine forældre)

    .. ^^


  • #15   8. nov 2007 Helene *med rød skovtrold* ;P

    Troede at det var enhver kvindes drøm at gå i pels! :0)

    Glemte den med skabene, og bryggerset. Det er altså for farligt!


  • #16   8. nov 2007 Mine katte må næsten alt, undtagen at være i soveværelset! Døren derindtil er altid lukket, mig og min kæreste ser heldigvis ens på det...


  • #17   8. nov 2007 De må ikke gå på bordet.... det gør de ikke når vi er der meeeeen de gør det når vi ikke ser det Bisser. ellers må de alt det er jo katte ik. nåååå ja de kommer ikke udenfor.

  • #18   8. nov 2007 Vores katte må ikke kradse i møblerne, eller ellers ødelægge noget, eller være på køkken- og spisebord. Og måske siger I, at de alligevel er der når man ikke er hjemme, men jeg vælger så at være så naiv, at tro på, at det er de heller ikke når vi ikke er der. Jeg har ALDRIG set dem på de borde de ikke må være på, uanset hvilke gode sager der måtte stå der. Nårh ja... de må gode grunde ikke gå ind i pejsen, heller ikke når der ikke er gang i den, for så er der sorte poter OVER ALT! De store ved også godt, at jeg ikke gider have de bruger killingernes kattebakke inde i stuen, de kan gå ud i bryggerset.

  • #22   8. nov 2007 Af regler mine katte har, tjaaa borderne er off limit... dog så bruger de flittigt spisebordet til at sove på når jeg ikk er hjemme... deres sorte poter hen over bordet afslører dem, de holder sig fra reoler, køkkenbordet og sofabordet.. Ligeså får de ikke mad ved bordet, og de tigger kun når jeg er i gang med at ordne råt kød så kommer Gizmo og sætter sig pænt og kigger på mig med stoooore bedende øjne.. det kan man ikk stå for.
    De må heller ikke kradse i møblerne, men ellers så må de stort set alt andet *Ss*


  • #23   8. nov 2007 Mine må heller ikke være på køkken- og spisebord. Derudover har jeg en gennemgående diskussion med Trunte om, at jeg ikke vil have hende oppe i gardinerne.
    Der er heller ingen kradsen i møblerne eller min fine hvide rispapirs gulvlampe...


Kommentér på:
regler for katte

Annonce