{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

er det ikke sjovt? {{forumTopicSubject}}

jeg har jo Basse som er fetil hankat.

normalt syntes jeg at man hører om disse fetile hankatte som smutter i flere mdr af gangen, når de er på damesjov smiley

Men min Bassemand er kun væk fra den ene dag til den anden. Altså kun en overnatning.
så er han er retur igen.
han skal jo passe sin mad. spiser vel 6 poser vådfoder hver dag + tørkost...

og nå ja så ELSKER han sin varmepude... det er bare så sødt at han putter på varmepuden med tæppe over sig

f.. til hankat smiley en værre hyggekat.

tror da selv at han kan lide at bo hos mig.
dog får han ikke lov til at flytte ind. han er god til at bruge bakken når han skal tisse, men det andet... tjaa her bruges gulvet - desværre

skal nok få taget et billede af ham hvor han putter. men vil ikke lige vægge ham nu - han er nemlig gået i drømmeland

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det ikke sjovt?
  • #1   4. mar 2019 Du fodrer på ham, men han må ikke flytte ind? Det forstår jeg ikke lige smiley
    Skal han ikke i det mindste kastreres, hvis du fungerer som fodervært?

• #2   4. mar 2019 Han er jo gammel, og han har nok ikke så meget held med damerne, så hvorfor rende efter dem ?
    Ja på den ene side ville jeg jo stadig anbefale kastration, og på den anden ville jeg ikke selv operere en ældre kat, men jeg kan så heller ikke få tilløbere her, så skal de da over hegnet hver gang smiley

• #3   4. mar 2019 Katten er så vidt jeg husker 12 år og sådan en ældre herre opererer man ikke bare lige sådan på.
    Javist er hun fodervært, men som jeg har forstået det, så har den adgang til varme sovesteder og mad, så katten lider vist ingen nød.
    Og med den alder er det da vist begrænset hvor mange sædceller der virker smiley

Til sidst Christina:
    Langt fra alle tilløbere egner sig til indflytning, slet ikke hvis der bor en mindre hær smiley

Ret mig Anja, hvis jeg husker forkert!

• #4   4. mar 2019 Hej Anja, din bassekat er da dejlig smiley hvis han nu var kastrareret, ville min dame misser falde pladask for ham smiley
    De bedste hilsner
    Fredericia smiley

• #5   5. mar 2019 det er næsten rigtigt
    Basse er 14 år - så det er lidt svært at finde en dyrlæge som har lyst til at neu ham.

tænker hellere ikke at han syntes at det vil være mega sjovt at skulle bo sammen med 12 andre katte. han har mødt nogle af dem -altså han har set dem igennem tremmerne i lågen. og her smuttede han altså igen. Han er jo så også vant til at skulle kæmpe sine kampe...
    jo han måtte gerne flytte ind, hvis han ellers kunne finde ud af at bruge kattebakken 100%. Tænker da også at han ville elske det - for så kunne hygge hele dagen
    men når jeg ikke kan få ham neu, ja så ved jeg at mine andre vil overfalde ham. og det er jo synd for sådan en gammel kat.

så han bor ude i værkstedet/stalden. Her han har fri adgang til 2 slags tørfoder og vådfoder efter behov/lyst. han har 3 senge. 1 varmepude, og kattebakke. der bliver lukket om natten indtil ham. Og han bliver ikke smidt ud af sengen. så nogle dage sover han hele dagen. tænker at den varmepude gør ham lidt doven smiley

han ved godt hvordan man får et menneske til at hygge med sig
    min far bruger vel gens. 4 timer hver dag hvor han bare sidder og hygger med ham.... og så hygger jeg også med ham. min mor er han ikke helt tryg ved endnu. han bryder sig slet ikke om fremmende.
    til at begynde med var han da også bange for os. men det fik jeg laver om på. tålmodighed og stædighed... jeg vil bare snakke med katten. om det så tager flere mdr, så skal jeg nok få den til at stole på mig smiley

• #6   7. mar 2019 Det lyder underligt. 12 år er jo ikke som sådan en "gammel" kat? Fejler hans hjerte noget?

• #7   7. mar 2019 14 er jo deroppeaf, men stadig ikke på sidste vers smiley

• #8   7. mar 2019 nææ tror nu ikke at han fejler noget - hellere ikke hans hjerte

men de dyrlæger som jeg har spurgt syntes at det vil være synd når han er så gammel. desuden er de ikke meget for at lægge ham i narkose i den alder - og slet ikke når det "bare" er en neu.
    den ene sagde til mig "lad ham dog nyde resten af sit liv"
    og det kan jeg jo endelig godt se. Katten bryder sig slet ikke om mennesker. han har vænnet sig til os her i huset. men kommer der fremmende ja så smutter han.
    så et besøg hos dyrlægen vil være meget stressende for ham.

Kommentér på:
er det ikke sjovt?

Annonce