Stresser ved dyrlægen {{forumTopicSubject}}
Puha er lige kommet hjem fra dyrlægen.. Cleo var en engel, da hun skulle vaccineres, men Damian.. han spruttede og hvæsede! Ingen måtte røre ham, selv jeg kunne ikke komme til ham.. han var en helt anden kat, helt vildkatte agtig! Han har aldrig været sådan før ved dyrlægen, altså hvor han også ville kradse mig.. han har altid været gal på dyrlægen, og har desværre også bidt en, en enkelt gang! Hjemme er han en rigtig sød misse og der er intet sprutteri!
Det endte med at Damian ikke blev undersøgt, men kun vaccineret.. han kom i en kasse, hvor dyrlægen kunne holde ham op mod den ene side, og så stikke! Puha Damian var gal.. men nu er vi kommet hjem, og der er intet hvæseri og han vil rigtig gerne snakke!
Er der andre der har katte, der opfører sig sådan? Og har i gjort noget bestemt, for at undgå de stresser sådan??
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Min farmors to katte er altid hunderæde, men det er fordi de aldrig kommer nogen steder i transport kasse end til dyrlægen.
Mine er lidt utrygge, men tager det ellers pænt.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 201
Damian er tryg i sin transportkasse ved dyrlægen, men der kan han også gemme sig..
Heldigvis er vaccination kun en gang om året!
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
sep 2007
sep 2007
Stresser ved dyrlægen