{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

3 killinger væk på 2 dage... {{forumTopicSubject}}

mig og min kæreste kom jo desværre ikk af med vores killinger (vi prøver stadig) men så her i onsdags lagde vi mærke til at vores wiskas farvet (som vi vil beholde) ikk kom hjem og dagen efter var en af de sorte og en 3. som er sort og hvid heller ikk kommet hjem.. vi tænkte ikk så meget over det... de har været ved os siden de var 5 uger og de er vel 16 nu og har altid været van til gå som det passer dem... vi har aldrig fået klager over dem... og har de været lukket inde ovre ved naboen så må vi gerne finde dem og lukke dem ud...

men så her til aften snakkede jeg med min mor og hun sagde at killinger ikk bare sådan stikker af og når 3 er forsvundet på 2 dage så er de sikkert blevet fanget.... men 2 af dem er noget sky så mig og min mor er kommet frem til at de nok er blevet fanget i en katte/mo'r fælde....

men hvordan griver jeg denne situation an... vi har boet her i 3 måneder og kender ikk så mange i denne bette landsby... hvordan spørger man folk er det dig der fanger mine killinger....?

hjælp ønskes meget gerne til denne problematik...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 killinger væk på 2 dage...
  • #1   15. okt 2007 vi har godt nok ræve i området men de har jo gået frit rundt i 10-11 uger og der har ingen problemmer været.... men har set at de flrer gange er gået inden til en 3. nabo som ellers har hegn omkring have da han høns går frit... men de klemmer sig ind...

vi snakker kun med den ene nabo derfor vedjeg hvordan jeg skal spørge de andre...

• #2   15. okt 2007 snuggi inde på min bruger er den wiskas farvet der var den første der forsvandt...

• #3   15. okt 2007 Det lyder da horribelt! Håber da ikke I har ret i jeres mistanke om fælder. Men man ved sgu aldrig.

Efterlys killingerne via opslag. Mange opslag. Skriv at de er meget savnede, og at I er interesserede i alle oplysninger om deres skæbne.
    Led efter killingerne, og spørg alle naboer om de har set dem. Det kan jo også være, de er blevet lukket inde et eller andet sted.

Jeg håber at killingerne dukker op i god behold.

• #4   15. okt 2007 min ridelærer bor i byen ( min hest står der og derfor flyttede vi til byen) men hun har boet her i 12 år og kender de fleste i byen så tager lige en snak med hende i morgen når skal op lukke hesten ud...

• #5   15. okt 2007 Mon ikke også du skulle snakke med den tredje nabo, hvor killingerne klemmer sig ind gennem hegnet?!

• #6   15. okt 2007 jeg bor i byrsted mellem nibe og støvring i nordjylland....

Kommentér på:
3 killinger væk på 2 dage...

Annonce