758 visninger
|
Oprettet:
Pension til min Perser {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har 3 katte, 2 britiske og 1 perser.
Perseren skal helt redes 1-2 gange om ugen.
Jeg har forgæves prøvet at finde en pension i Jylland hvor de kat gå sammen, uden at kunne se andre katte og evt kunne gå udenfor i løbegård.
OG hvor perseren kan blive redt.
For jeg ved bare at hun vil være en stor filt klump, hvis hun ikke bliver redt.
Er der nogen der kender sådan en pension???
Det drejer sig om uge 28-29 i 2008.
Hilsen Maria
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
tror ikke du finder sådan et sted. måske du skulle overveje at få en ven eller familie til at passe hende.
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
I sommers da vi var på ferie, fik vi en til at passe vores katte herhjemme (fyns katteservice). Hun var bare så sød, og utrolig god til kattene... Og efter min mening kan de meget bedre lide at være hjemme i vante omgivelser, men det er selvfølgelig smag og behag. Men hende fra sydfyns katteservice kunne man stort set få til alt... hun kommer på besøg ved en, og man aftaler hvad der skal gøres mens man er på ferie...
Du kunne jo prøve at finde en mulighed som denne i nærheden af, hvor du bor...
Ja, det var bare lige et godt råd...smiler, Vores katte var i hvert fald glade for de ikke skulle på pension...
okt 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg har prøvet at se om der findes sådan en hjemme-passe, men har ikke kunnet finde nogen i mit område, (Mellem Horsens og Vejle).
Grunden til at de ikke skal kunne se andre katte er at en af mine katte er meget sky, og jeg synes det ville være synd hvis hun skulle tilbringe 14 bange og skræmt i en hule.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
okt 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Og internatet her i Fredericia (som også kører pension) lukker til november, så det vil længe være væk til den tid, og ved ikke om der kommer et nyt i området
Pension til min Perser