1.763 visninger
|
Oprettet:
Kattesitter/pension Esbjerg {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har vundet et minicruise til Oslo hvor jeg skal have min søster med og i den forbindelse mangler jeg pasning til mine katte.
Hvis nogen kan anbefale en kattepension i nærheden af Esbjerg, så sig gerne til.
Eller hvis i kender en god kattesitter eller nogle der kunne være interesserede i at passe to skønne katte i nogle dage så sig endelig til.
Jeg ved ikke helt hvor lang tid endnu, men nok en 2-3 dage.
Hvad vil i herinde egentlig anbefale? At de bliver hjemme eller er det ok, at de kommer hjem til en evt. kattesitters hjem?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Har du ikke enner eller familie du kan få til at kigge ind til dine katte 1-2 gange i løbet af døgnet i de dage du skal være væk, eller måske en nabo du har tillid til??
Det bedste ville være at nogen som kender kattene passer dem hvis det er en mulighed..
Men ellers Google pensioner, besøg pensionerne og se dem ed egne øjne før du beslutter dig om det er der de skal være mens du er væk, hvis ikke du føler dig tilpas med stedet så gå igen og find et andet sted..
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Jeg har desværre rigtig dårlige erfaringer hos hende - men nu ligger det jo ikke lige ved Esbjerg
Bakkely Kattepension ved Brørup skulle derimod være rigtig god
Tillykke med gevinsten og god tur
maj 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 33
Men tak for buddene..
maj 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 33
Kattesitter/pension Esbjerg