{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Marianne H
Marianne H
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 33

Kattesitter/pension Esbjerg {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har vundet et minicruise til Oslo hvor jeg skal have min søster med og i den forbindelse mangler jeg pasning til mine katte.
Hvis nogen kan anbefale en kattepension i nærheden af Esbjerg, så sig gerne til.
Eller hvis i kender en god kattesitter eller nogle der kunne være interesserede i at passe to skønne katte i nogle dage så sig endelig til.
Jeg ved ikke helt hvor lang tid endnu, men nok en 2-3 dage.

Hvad vil i herinde egentlig anbefale? At de bliver hjemme eller er det ok, at de kommer hjem til en evt. kattesitters hjem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattesitter/pension Esbjerg
  • #1   4. aug 2013 Jeg vil ikke anbefale at de kommer hjem til en kattesitters hjem blot for en 2-3 dage, hvis det var en måned så måske, det bedste ville være at passe dem i eget hjem eller på en pension..

Har du ikke enner eller familie du kan få til at kigge ind til dine katte 1-2 gange i løbet af døgnet i de dage du skal være væk, eller måske en nabo du har tillid til??

Det bedste ville være at nogen som kender kattene passer dem hvis det er en mulighed..

Men ellers Google pensioner, besøg pensionerne og se dem ed egne øjne før du beslutter dig om det er der de skal være mens du er væk, hvis ikke du føler dig tilpas med stedet så gå igen og find et andet sted..

• #2   4. aug 2013 Helt enig med Heidi, men hvis du vælger kattepension, så tag ikke til Veerst til "Kattemoster.dk"
    Jeg har desværre rigtig dårlige erfaringer hos hende - men nu ligger det jo ikke lige ved Esbjerg smiley
    Bakkely Kattepension ved Brørup skulle derimod være rigtig god smiley

Tillykke med gevinsten og god tur smiley

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    maj 2013

#3   4. aug 2013 Min familie bor langt væk.. desuden skal min søster med.. smiley

Men tak for buddene.. smiley

• Marianne H
    Marianne H Tilmeldt:
    maj 2013

#7   5. aug 2013 Har ikke bil desværre.. men ellers må jeg se om jeg kan finde en løsning.. tak smiley

Kommentér på:
Kattesitter/pension Esbjerg

Annonce