{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Dyrlæger Kastrup. {{forumTopicSubject}}

Så kom min skønne og dejlige killing Gobo hjem!
Han skal lige straks vaccineres og senere skal han neutraliseres. Hvilken dyrlæge skal man bruge????
Er der nogen som har nogle erfaringer som de vil dele, både gode og dårlige.
Det skal være en dyrlæge som bor i Kastrup eller i nærheden af.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæger Kastrup.
  • #1   24. nov 2013 Hvorfor ikke bare få ham kastreret, vaccineret og mærket samtidig??? Det er da det billigste og bedste for katten, så skal den ikke af sted flere gange en højst nødvendigt..

• #3   27. nov 2013 Jeg har både fået anbefalet og stærkt frarådet lars på saltværksvej. Derfor er jeg i tvivl. Jeg synes at man får så mange råd hele tiden og hvilke nogle er de rigtige.. Nogle siger at man sagtens kan neutraliseres når de er små, nogle siger når de vejer over 2 kg, nogle siger når de er 5 måneder og nogle siger at katten skal komme i "brunst" en gang og så skal det gøre.. HVORNÅR er det rigtig tidspunkt????
    Jeg havde en plan om at han skulle neutraliseres efter nytår og så skulle han vaccineres , mærkes, nemlig det hele på en gang. Men han er vaccineret inden jeg hentede ham og derfor skal det gøres snart. Så derfor tager vi det af to omgange.. Det er helt sikkert billigere at få alt gjort på en gang..men hvad betyder det, vi dyreejere har masser af penge smiley hi hi.

• #4   27. nov 2013 Jeg vil stærkt fraråde dig at lade din killing blive kønsmoden, for hvis han først begynder at strinte, så er det ikke sikkert at han stopper efter neutralisering..

Og du spørger hvornår er det rigtige tidspunkt at neutralisere, jamen det eneste rigtige svar jeg kan give der er at katten bør neutraliseres inden den bliver 5 måneder, derud over er der egentligt ikke et "rigtigt" svar, men jo yngre katten er jo hurtigere og lettere kommer den sig over indgrebet.

Men svarret fra dyrlæger er meget vekslende, nogle siger som du nævner over 2 kg, det er bla for at så er operationen lettere for dem, når de er mindre så er det lidt et pille arbejde, men kan jo stadig lade sig gøre smiley

• #5   27. nov 2013 Jeg ved at min dyrlæge forslog at min hankat blev neutraliseret ved 6 mdrs alderen. Hvorfor ved jeg faktisk ikke...

• #6   27. nov 2013 Din killing kan neutraliseres fra den ca. er 12 uger, alt efter hvor dygtig din dyrelæge er. Det kræver nemlig lidt mere arbejde for din dyrelæge, da der skal holdes mere øje med kropstemperaturen, mængden af bedøvelse, samt blodsukkeret, men tilgenglæd kommer en killing sig meget hurtiger end en voksen kat.

Lige et link hvor du kan læse mere om tidlig neutralisering : http://kattehandel.dk/tidlig.htm

Kommentér på:
Dyrlæger Kastrup.

Annonce