706 visninger
|
Oprettet:
hjælp køber vil ikk ha min killing {{forumTopicSubject}}
via en fra mit arbejde har jeg solgt en killing til hans kæreste.... og det er og fint og aflevere den kl 18 i år og skyndte sig ind under sengen og har hyllet hele tiden siden den kom... hver de eller deres overbo eller underbo har ikk sovet hele natten og det viser sig nu at man ikk må ha kat i den lejlighed de bor i... de vil ha jeg henter katten hurtigst muligt mne jeg er ikke hjemme hele dagen...
hva skal jeg gøre...?
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 6 Svar: 82
Var det min killing havde jeg hentet den...
nov 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 37
problemmet er jo ligesom at jeg sidder i århus er og til frieser kkåring (skal snart der over igen men er pt ved en veninde) og skal være der hele dagen...
nov 2004
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Hvad jeg mener om dem, der har købt den, vil jeg ikke bruge energi på her. I hvertfald er dette et eksempel på, hvor vigtigt det er at vælge sine killingekøbere med omhu.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Det lyder da helt forfærdeligt at den nye ejer ikke vil ofre flere kræfter på killingen og allerede giver op, det var vist aldrig det rette hjem. det er jo ikke blot at finde nye hjem, det skal jo også være et ordentligt sted.
Måske skal du overveje at neutralisere mormissen, så kommer du ikke i denne situation igen, hvor killingerne bliver 12 uger og ikke har fundet nye hjem og det bare skal ske pronto.
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Når man vælger at bryde reglerne der hvor man bor, og have kat selvom man udemærket ved man ikke må (eller have flere end der er tilladt), så må man da tage ansvar for det hvis det giver problemer..
Hvis der blev klaget over mig og jeg fik at vide at jeg sku skille mig af med dem eller flytte, så ville jeg ikke overveje et sekund hvad jeg ville gøre.. Jeg ville selvfølgelig flytte.. Det er ikke kattenes skyld at man går imod reglerne..
Jeg kan godt se at det er rigtig træls at kilingen larmer så meget, men jeg synes på ingen måde at man kan tillade sig at sige at man skal hente den lige pludselig..
Det viser også at hun nok ikke er så glad for den som hun burde... At give så hurtigt op..
nov 2004
May-Britt * Saxo & Dona har killinger
ja jeg har snakket med køber flere gange da det jo er en fra mit gamle arbejde....
Pernille H
i mine tidligere indlæg fra noget tid siden har jeg nævnt at missemor er blevet steraliceret... kattene kommer ude fra mine sviger forældre og vil kom til dyrlægen allerede 2 dage efter de var blevet hentet...så det er der taget af.... vil ikke ha flere killinger igen.. det er for stort arbejde... hehe
nov 2004
hjælp køber vil ikk ha min killing