{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Tina J
Tina J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

HJÆLP ny kat {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Vi står i det "heldige" problem at have anskaffet mig en killing på 12 uger til vores ganle kat på 4 måneder. Problemeter så bare at katten Jacob på 4 måneder ikke kan dy sig for at springe på Pelle på 12 uger, hver gang han ser sit snit til det. Lille Pælle finder sig i meget, Men kan forestille mig at Pælle på et tidspunkt bliver MEGET træt af Jacob. Mit spørgsmål er om han nogensinde kommer til at lade Pælle være? Og er det normalt at den "Gamle" kat bider Pælle meget i nakken nårhan står oven på ham?

Vi ville jo ønske at Jacob ikke er så fræk og behandler den lille lidt bedre med tiden, er der mulighed for det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ny kat
  • #1   30. aug 2007 Jeg vil mene det er leg og lidt dominans (det med han bider i nakken) Jacob er jo stadig kun 16 uger gammel - og en killing - de leger bare ... Og det plejer at blive bedre med tiden...

• #2   30. aug 2007 Vi ar også fået en ny killing hjem til vores 1 årige hankat og han kaster sig også over den lille nye, g det lyder vldsomt nogen gange... men han får bare et slag i knolden så smutter han smiley

• Tina J
    Tina J Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   30. aug 2007 Ja det er sikkert dominans, med det lyderså voldsomt når den lille nye får "tæsk" af Jacob.. Jeg blander mig kun når den lille forsigtig skriger. Jacob er over ham heletiden selv når han sover vogter han. Er dog sikker på at det nok skal gå, Man bliver jo bare så bekymret:-)

Mange tak for jeres svar.

Kommentér på:
HJÆLP ny kat

Annonce