{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Mille til dyrlægen.. {{forumTopicSubject}}

Ja afsted kom Mille da min mor opdager hun have et sår på halen, kunne ikke få lov at komme til at se da hun havde ondt.

Min mor tror det er kommet i går efter at have været stukket af, da min mor opdagede hende sidde og knurre af en kat der altid er i haven. Mille vender sig for at gå væk fra den anden kat og han angriber Mille, og ind kom hun... Min mor tjekkede selvfølgelig Mille så godt som hun nu kunne, og det eneste hun lagde mærke til var en minimalt sår på øreflippen. Kun lige en prik, så ingen bekymringer der... Men men her til morgen kommer Mille så op og min mor kunne mærke noget på halen, som bestemt gjorde ondt, og hun måtte ikke pille eller kigge. Derfor ringer min mor og jeg kom i morges, for at tage ud til dr dyr. Hun kigger overrasket på hende lille hale, og får fjernet en del hår, og det ser voldsomt ud. Så for at rense det ville de beholde hende så hun ikek skulle renses mens hun var vågen og det ville gøre ondt. De ville tjekke op på halen og håber de er fri for at amputere det yderste stykke... Piv piv min baby skulle blive derude helt alene! Kan ikke li at gå fra hende, selvom jeg ved hun er i gode hænder derude!

Håber de ringer tilbage om en god nyhed om at hun kan eholde sin fine hale!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mille til dyrlægen..
Kommentér på:
Mille til dyrlægen..

Annonce