{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

han mjaver hele tiden. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Det går super godt med ocar. han har fuldkommen tjek på det med kattebakken nu. Han tissede i min seng den først nat, men så viste jeg ham hvor det skulle ligge og siden har det bare været en succes. Han sover også hos mig om natten - super hyggeligt, og spiser sin mad og drikker sit vand ;o) hehe.

Dog tænker jeg over noget. Han mjav'er rigtig meget. tit når man kæler med ham eller når han har sovet og bliver hyper aktiv - hvad kan det betyde? mangler han noget eller snakker han bare?

- han elsker at blive kælet med, og spinder stortset hele tiden, så han må jo nyde at være her, for jeg har aldrig hørt ham spinde så meget! :o)

nogen der kan svare mig på dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han mjaver hele tiden.
  • #1   13. aug 2007 der skulle selvfølgelig stå oscar og ikke ocar.

• #2   13. aug 2007 Han mangler nok sine søskende. Så vidt jeg husker har han levet som ude/gårdkilling, og så er det jo en kæmpe omvæltning at komme fra mor og søskende og ind i huset, hvor ALT er nyt, så det er nok det han "snakker" så meget om. HAn spinder måske også så meget for at berolige sig selv.

• #3   13. aug 2007 ok, tak tinka. men går det ikke over? :o)

• #4   13. aug 2007 Jo mon ikke det gør, når han har vænnet sig til alt det nye. Ellers så er en legekammerat nok det bedste middel.

• #5   13. aug 2007 tinka - jeg håber han vænner sig af med det. kan desværre ikk få en til. smiley

• #6   13. aug 2007 Hvis du har et vækkeur der tikker,så prøv at lægge under et tæppe eller dynen.Det skulle efter sigende efterligne missemors hjerteslag.

• #7   13. aug 2007 wauw, tak hanne! det prøver jeg.

• #8   14. aug 2007 Hejsa

Det har været meget forskelligt om de killinger som jeg har fået hjem, har mijavet meget, lidt eller ikke.
    Generelt for dem alle har været, at de i den første periode har været meget kontakt/trygheds søgende.
    Vi har i en periode haft en stor killing som var "alene" killing i en månede inden vi fik en ny stor killing hjem. Den drillede i den periode både os, de små killinger og de voksne katte meget. Men nu har den igen en legekammerart som den hygger/leger og putter med og er derfor faldet til ro.

Men en af mine hunkatte er meget snakkende - jeg skal blot kikke på hende før end hun sætter i mijaven ect.
    Sådan er hun bare og har altid været.
    Andre katte piver/mijaver når de keder sig eller er syge - det er meget med forskel.

Knus anna

• #9   14. aug 2007 tak anna og janni.

jeg tror at oscars tilfælde er det som janni beskriver, for han kommer altid hen og vil kæle når han mjav'er. det er nok det. :o) men det er stilnet lidt af idag :o) men tak for hjælpen.

• #10   14. aug 2007 Chili miaver også smiley Men det er - som Janni B nævner - bare opmærksomhed...

Hun sidder også pænt og venter, når hun kan høre nøglen i fordøren og så giver hun et kort miav og så begynder hun ellers at spinde.

Nogle katte snakker bare og jeg nyder virkelig at mine gøre det smiley

• #11   14. aug 2007 okay, tak samantha. det er garanteret også det.
    han har lige lagt sig til at sove din 3-4 timers laange middagslur her ved siden af, i sengen, og han sagde et kort mjav, så nussede jeg ham i hovedet og så begyndte han at spinde istedet og så sov han, så det er nok bare det :o)

Kommentér på:
han mjaver hele tiden.

Annonce