1.489 visninger
|
Oprettet:
Min kat er væk {{forumTopicSubject}}
Hej i går morges forsvandt min kat og har ikke set hende siden, har dog hørt fra en der minder hun så min kat ca 3 km væk fra byen hun bor i og det var i midnat, og vil høre nogen der har lidt erfaring på det område?
Hun er steriliseret og vi har boet her i 2-3 måneder og før boede vi 2-3 meter her fra.
Er hun mon skræmt væk så hun måske bevæger sig videre, eller er jeg heldig at hendes "GPS" slår til og vender hjem snart?
Jeg savner min kat meget! Vil meget gerne høre omkring erfaring her, og ikke kun rygter for dem har jeg dog hørt før, men katte har forsøgt at finde hjem til deres tidligere hjem.. osv
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
du bør også lave nogle efterlysninger og smide op over alt. Og især i folks postkasser i nabolaget.spørg alle du lige møder
hun kan være blevet lukket inde. det var jo weekend så folk kan have været i haven og fået hende lukket inde i et skur eller andet.
jeg ville selv gøre noget for at få hende hjem. ja de kan godt tage nogle turer på nogle dage, og så vende hjem igen. uden problemer
det at I er flyttet, gør at du bør som det første tjekke der hvor du boede. katte vil gerne gå retur. Og især når der ikke er længere væk
jul 2008
aug 2018
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 7
Hun var væk i uge og hvor en lidt uden for byen fandt hende, så vi meget glade for at have hende hjemme
jul 2008
pas nu godt på hende så det ikke sker igen
aug 2018
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 7
jul 2008
Min kat er væk