{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

øv øv- dum dag! {{forumTopicSubject}}

åh ha....jeg syndes godt nok det hele er noget møg i dag. Ja, det kan ikke lade sig gøre at afmeld mig fra den udstilling i Frederecia så nu står jeg med minus på kontoen pga. AnnaBella's dyrelæge regning, og min kæreste er ved at flippe fuldstændig ud og snakker om at det måske er bedst at AnnaBella og killingerne skal til et internat og det kan jeg bare ikke klare- så går det da helt i stå for mig. og stakkels fergus er lige på weekend hos min bedsteforældere fordi han har fået en rids i panden af AnnaBella og har gemt sig lige siden. heldigvis er killingerne sunde og raske og tager en helt masse på- Aiolos er nu den største på 156g og Afrodite er den mindste på 140g. så det er detder holder mig sådan nogen lunde glad i dag!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv- dum dag!
  • #1   12. maj 2006 ja, jeg ved det- og tro mig de skal IKKE på internat men det er jo lidt surt at ens kæreste ikke helt er med på den mere. altså- han kan godt lide dem og alt det der men jeg tror han syndes at det er lidt træls nu! Forhåbentlig går det snart over! Tak for opmundringen. knus

• #2   12. maj 2006 ja kender det godt josefine kunne min æreste smide kattene ud over altanen så var de røget for længst,,, :o(

• #3   12. maj 2006 tog dem gerne hvis det ikke var fordi jeg har lillemis og killingerne lige nu..

missemayer - lillemis og killingerne skulle også ha været på internat.. smiley det er ligesom at sige de det er den sidste chance, og killingerne vil sikkert ha været aflivet fordi de er sky, hvilket jeg prøver allerede så godt jeg kan med at afvende dem med..

men det går allerede bedre med dem, de putter sig ikke rigtigt væk mere når jeg kommer ind i soveværelset hvor de er.. smiley så det går fremad.. smiley

- Kristina

• #4   12. maj 2006 hej kristina- jeg har sendt det gavekort til dig så det burde være der på mandag vil jeg tro. knus herfra.

• #5   12. maj 2006 åhh Josefine H det er da ikke godt da jeg læste tråden havde jeg i´m so lonly til at køre og jeg blev så trist at jeg var lige ved at græde men jeg håber du får humøret op igen og det samme med kærsten her er der også lavvandet men vi overlever i fællesgab..... (mig og min forloved) vores bankdame og os havde lavet en aftale med at hun skulle sætte nogle flere penge over på økonomikontoen men det nåede hun ikke for hun blev meget syg og nu er hun væk (snøft snøft) så hun nåede ikke og lave det om og jeg havde troet vi havde misforstået henanden så hun ville trække dem mdr efter men det gjorde hun heller ikke (og havde brugt pengene....) så vi manglet 6000.....

• #6   12. maj 2006 det er godt at høre at der er så meget støtte her inde, men tro mig, det skal virklig være sidste udvej før jeg give mine babier væk. knus og potekram.

Kommentér på:
øv øv- dum dag!

Annonce