{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Diafarm foder {{forumTopicSubject}}

I går fik jeg anbefalet foderet af en opdrætter som bruger Professional sammen med produkter fra Royal Canin. Det er Engelykke Pet Food der sælger det.

Jeg har umiddelbart kun kunnet se én bruger herinde, der bruger det. Er der nogle af I andre, der kender til det.

Jeg fik en prøve med hjem og 3 af vores 4 katte var helt vilde med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diafarm foder
  • #1   23. jul 2007 Det skulle dette også gøre Vibeke. Og det forhandles af flere dyrlæger - hvilket jeg helst vil tro betyder, at det er et godt foder. Opdrætteren som anbefalede det har taget skovkattekørekortet, så jeg har også ret god tillid til at han skulle være inde i tingene. Det er bare det, at jeg ikke tidligere har hørt om dette foder. Og jeg tager det heller ikke bare for "kun godt" fordi mine katte hugger det i sig. Det kunne de sikkert også finde på at gøre med Whiskas.

• #2   23. jul 2007 Hejsa May-Britt, jeg har også fået det anbefalet og har prøvet en lille pose som begge mine er vilde med. Derværre er der ingen forhandlere i Aalborg, men regner med at jeg aligevel kan få fat på det. Har lige noget som skal bruges først, og ellers er det også min mening at jeg vil til at prøve netop det fodder. Det gode ved Professional er også at det er til både voksne og killinger....

• #3   23. jul 2007 Du kan få det sendt Sussie. Jeg vil lige undersøge videre, inden jeg bestiller.

• #4   23. jul 2007 Indeholder følgende:

Mineralindhold pr. kg:
    Jern 100,00 mg (Iron)
    Zink 150,00 mg (Zinc)
    Mangan 40,00 mg (Manganese)
    Kobber 5,00 mg (Copper)
    Kobolt 1,00 mg (Cobalt)
    Jod 1,00 mg (Iodine)
    Selen 0,20 mg (Selenium)
    Kalcium 1,06 % (Calcium)
    Fosfor 0,95 % (Phosphoprus)
    Natrium 0,35 % (Sodium)
    Magnesium 0,08 %
    Kalium 0,42 %

Dvs. angående magnesium og fosfor så er det fint til kastrater. -Og det indeholder 18,5 % råfedt, og jeg vil gerne have begge mine til at tage lidt på...
    Har fundet tallene på følgende hjemmeside:
    (link fjernet)

Knuzz

• #5   23. jul 2007 Hejsa til dig

Jeg kender flere som bruger det med succes *S*
    Næste gang vi køber katte foder ind - vil det være med i vores indkøbspose.
    anna

• #6   23. jul 2007 Jeg brugte det faktisk før jeg gik over til 1st.Choice og var rigtig godt tilfreds.
    Det foder kan de fleste katte lide og de trives på det.

• #7   23. jul 2007 Når du siger god for det Lone, behøver jeg vist ikke bekymre mig. Jeg ved du "forsker" ret meget i det med foder smiley

Kommentér på:
Diafarm foder

Annonce