650 visninger
|
Oprettet:
vil bygge ude "bur" til mine misser. {{forumTopicSubject}}
jeg vil grene bygge noget så mine katte kan komme ud.
men hvad skal jeg bygge det af og hvor stort skal det være. vil godt have de har det godt. og ikke kommer til skade...
nogle der kan hjælpe???
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 83
Så lave en ramme af stolper og beklæde det med nettet.. Måske op af et vindue ind til hjemmet, så de selv kan gå ud og ind.
Lave det så højt så man kan gå oprejst derinde, så det er let at komme til..
Det kommer jo lidt an på hvor meget plads man har. Hvis jeg skulle lave et så ville det blive omkring 2 meter bredt og 3 meter lang og cirka 2 meter højt.. Det er hvad der ville være plads til i vores gård. Det tror jeg da også sagtens katte kunne få meget ud af , hvis man indretter det spændende og med mange niveauer, platforme, huler og måske en træstamme til at kradse kløer på...
bare lige lidt fra mig, ved ikke om du kan bruge det til noget
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 12
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 8 Emner: 72 Svar: 573
Jeg ved ikke om der er krav til størrelsen på en løbegård - og som du skriver kommer det jo også an på hvor meget plads man har og hvor mange katte man har.
Vi har flere løbegårde - men det er fordi vores han/hanner ikke går sammen med hun kattene.
Dog skal du huske på, at katte kan springe højt hvis de vil - ligeledes kan de kravle - prøv at se et billede på vores hjemmeside www.antocat.com
så du skal nok have hegn til at lukke af foroven *S*
anna
vil bygge ude "bur" til mine misser.