{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil bygge ude "bur" til mine misser.
  • #1   17. jul 2007 Nu er jeg ikke den store ingenør, men jeg ville bruge Volierenet.. Det er finmasket og forholdsvist billigt. ( omkring 250 kr for ti meter i Jem&fix )

Så lave en ramme af stolper og beklæde det med nettet.. Måske op af et vindue ind til hjemmet, så de selv kan gå ud og ind.
    Lave det så højt så man kan gå oprejst derinde, så det er let at komme til..

Det kommer jo lidt an på hvor meget plads man har. Hvis jeg skulle lave et så ville det blive omkring 2 meter bredt og 3 meter lang og cirka 2 meter højt.. Det er hvad der ville være plads til i vores gård. Det tror jeg da også sagtens katte kunne få meget ud af , hvis man indretter det spændende og med mange niveauer, platforme, huler og måske en træstamme til at kradse kløer på...

bare lige lidt fra mig, ved ikke om du kan bruge det til noget smiley

• #2   17. jul 2007 Stine P: alt kan bruges tror jeg har en plan nu... lige det med vinduet gave min gode idere... mange tak

• #4   22. jul 2007 Hejsa

Jeg ved ikke om der er krav til størrelsen på en løbegård - og som du skriver kommer det jo også an på hvor meget plads man har og hvor mange katte man har.
    Vi har flere løbegårde - men det er fordi vores han/hanner ikke går sammen med hun kattene.

Dog skal du huske på, at katte kan springe højt hvis de vil - ligeledes kan de kravle - prøv at se et billede på vores hjemmeside www.antocat.com
    så du skal nok have hegn til at lukke af foroven *S*

anna

Kommentér på:
vil bygge ude "bur" til mine misser.

Annonce