{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katte få indbilt graviditet.
  • #1   12. jul 2007 Ja det kan jeg skrive under på.. Anella var indbildt gravid.. hun blev tyk, havde trækninger ned over maven tilsidst og fik mælk i dutterne.. smiley

  • #2   13. jul 2007 Ja !

    Jeg havde en kat, der var indbildsk gravid.. Hun blev tyk, meget moderlig og lagde endda MEGET mælk ned i patterne. Hun fik endda ve lignende sammentrækninger og vi troede at hun var gravid - helt seriøst..

    Først da vi til sidst tog hende til dyrlægen, for at få hende scannet, (hun havde termin og veer, men intet kom) så vi at hun ingen killinger havde.... Så Jo det kan de sagtens.



  • #3   13. jul 2007 Det er urtroligt de kan, både katte, hunde og måske andre dyr..

    Men hvad er det så der gør dem tykke? Når der ikke er noget i maven? Luft?
    Bare et lille sprøgsmål, der måske er lidt svært at svare på.. smiley


  • #4   14. jul 2007 Jeg takker mange gange for svarene, Vi ved nemlig ikke helt med Silke, hun opføre sig som en der er drægtig, men hun har ikke været ude siden før hun var i løbetid. De øvrige familie medlemmer påstår at hun aldrig har været smuttet for dem. da hun var i løb.

    Hvis hun er med killinger, har hun været drægtig i midste 36 dage nu. Hun har godt nok taget 500g på, men da hun jo ikke får lov til at løbe frit længere, får hun jo heller ikke den samme motion, og så er det vel kun naturlig at hun også tager på i vægt ? Der er ikke noget at se på die vorterne, de er små og hvide.

    Jeg går og tænker at det er noget L... for vi har faktisk en parringsaftale med en Maine Coon han, og det næste øjeblik glæder man sig alligevel, for der er nu et eller andet ved det at få killinger.


Kommentér på:
Kan katte få indbilt graviditet.

Annonce