{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Hvordan skal vi føre dem sammen?? {{forumTopicSubject}}

Vi har for nogen dag siden fået en lillle ny killing på ca. 14 uger fra kattensværn, men vi har jo også Rachel som ikke er så glad for ham.
Rachel hvæser lidt af ham, men han fatter ikke hvornår han skal holde afstand fra hende..
Lige nu bor de i hver ders rum, men ville jo gerne snart at de kunne være venner..
Rachel rejser ikke pelsen når hun ser ham, heller ikke når hun hvæser, så hun er meget rolig omkring ham, men han vil hele tiden lege med hende, og hun har ikke lyst til at han kommer så tæt på hende..

Håber nogen vil kunne give mig nogen gode råd...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal vi føre dem sammen??
  • #1   5. jul 2007 Jeg må tilstå, at jeg sætter dem sammen med det samme - under stærk opsyn, men jeg har ikke haft de store problemer.
    Buller accepterede Basse efter et par timer og med lille MIster tog det 2 min. så var han en del af flokken:-)

• #2   5. jul 2007 Ja kan kun tilslutte mig de andre sæt dem, sammen og lad dem selv klare det, bland dig ikke selvom der er lidt hvæsen osv. kun hvis de slåser meget voldsomt skal du blande dig,Fik selv ny kat i forgårs og satte dem sammen med det samme og de leger sammen nu. du kan se dem i mit foto album.

• #3   5. jul 2007 De er også sat sammen nu, sover bare hver for sig... Men tror de er ved at være nogen lunde venner, eller Charlie er venner med Rachel, hun er bare ikke helt med ham endnu..

Kommentér på:
Hvordan skal vi føre dem sammen??

Annonce