{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Skab er det noget som smitter? {{forumTopicSubject}}

Jeg så en kat igår i vores have, hvor det så ud som om den var blevet barberet, men måske også, den havde tabt hårene, så tænkte jeg om det måske kunne være skab.
Den gik så hen og spiste af vores udekats madskål, så er spørgsmålet, bliver min kat smittet, hvis den spiser af samme skål som den kat gjorde. Mht spyt osv.
Det skal lige siges at vores ude kat var der ikke på det tidspunkt den anden kat var der.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skab er det noget som smitter?
  • #1   2. jul 2007 Ja det smitter frygteligt.
    Hvis en ræv med skab(f.eks. går gennem en have og stryger op af noget og en kat kommer bagefter, så er miseren der. Det er noget HØ at få på sine dyr, men det kan altså kureres.

• camilla K
    camilla K Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 7
    #2   2. jul 2007 skab er en mide som sætter sig i huden og dermed også hårsækkene...
    Jeg mener der findes 2 slags skab, hvor af den ene er nem er kurer og den anden er sværer...
    Jo det kan smitte...

• #3   5. jul 2007 Skab er noget forb*ndet skidt at få sig!

begge mine forældre er jægere og har jagthunde - efter endt jagt hvor ræve med skab er blevet skudt, får hundene altid et bad med noget bestemt shampoo - der tar begge slags skab! uanset om hunden har været i direkte kontakt med ræven!

Da de overtog deres nuværende skov og vi fik skudt 10 ræve med skab, kom hundene dagligt i bad en 14 - 21 dage efter, da skab hænger i naturen - de satans mider er gode til at overleve selv uden vært!

Kommentér på:
Skab er det noget som smitter?

Annonce