6.989 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hjælp! Kat, kramper?? Hjælp! Kat, kramper??

Ja kan en kat få kramper...?? Stod i køkkenet før hvor Scarface smagte lidt oksekød og tiggede som en gal... Efter en 10 min laver hun pludselig mærkelige krummede kramper... Den ene pote løftede hun og krummede ryggen og så helt spedalsk ud... Som om hun ikke kunne styre bevægelserne... Ikke noget piven eller tegn på at det gør ondt, men så mærkeligt ud... Og så lyftede min kææreste hende op og ind til sig og da hun kom ned var der ikke rigtig noget... Mens han havde hende oppe var jeg godt i gang med at ringe til dr dyr... For det så godt nok ikke normalt ud...

Nogen der ved hvad det kan være eller overhovedet nogen der er oppe endnu??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Kat, kramper??
  • #1   29. jun 2007 Nå ja... Kom ikek igennem til dr dyr... men ringer igen hvis det er det fortsætter... Men tør ikke rigtigt at gå i seng nu, hvis det fortsætter eller er noget der kan være farligt...

• #2   29. jun 2007 Ja katte kan godt få kramper, se at komme til dyrlægen med ham. Du må lige skriove hvordan det er gået

• #3   29. jun 2007 Jeg ville helt sikkert prøve at ringe til dyrlægen igen.. ville ik turde risikere noget..

• #4   29. jun 2007 Må lige få fat i en dyrlæge...

• #5   29. jun 2007 Helt enig, få fat i dyrlægen...
    Har haft en kat der fik krampe, og det var så fordi kræften var gået i blodet og op til hendes hjerne, ikke at jeg tror din er lige så uheldig...
    Men er bestemt ikke rart når man slet ikke kan få kontakt til sin kat.
    Held og lykke med hende, håber det bedste herfra

• #6   29. jun 2007 Jamen ingen problemer med at få kontakt til hende hun kom hen til os dog med lidt lidt vaklen, og hun er så ligeglad nu at hun tigger efter mere kød og hoppede op på køkkenbordet... Men kunne ikke lige komme igennem, så prøver om lidt igen...

• #7   29. jun 2007 Altså lad mige sige det sådan at hun selv virkede ligeglad med hvad der skete og tænkte mere på maden... og det var væk i løbet af to min...

• #8   29. jun 2007 Så fik jeg fat på en, som umidlbart ville skyde på et eleptisk anfald... Så skulle hølde øje med hende her i hvert fald den næste time og se hvis der kom mere sært eller unormalt... Hvis der er noget skulle jeg ringe og evt komme med det samme.

Så ind til videre er hun under observation...

• #9   29. jun 2007 Epeleptisk* Eller hvordan det staves :o) Det andet manglede da et par bogstaver...

• #11   29. jun 2007 Kramper kan være så mange ting, epileptisk anfald , Forgiftning, en sadle embolia, som svare lidt til blodpropper.

Jeg ville få hende gennemtjekket, selv om det kan være svært for dyrlægen at påvise en grund.

Men jeg syntes ikke det lyder som et krampeanfald ( nu er det selvfølgelig ikke mig der har set katten) Men katten vil ofte være meget forvirret efter et anfald, tit vil der være afgang enten oralt, eller i den anden ende.

God bedring

• #12   29. jun 2007 Har snakket med min egen dyrlæge i dag, som bare har ebdt mig holde øje med hende, og hvis der bliver det mindste så skal jeg komme ud... har fået meget lidt søvn for at holde øje og taget fri fra arbejde i dag for at holde øje... Og min egen dyrlæge mente også at det var epileptisk anfald... Og som sagt holder vi øje emd hende i dag! Og hun bliver forkælet med hendes tørfodder med vand på som hun elsker... (hun gider ikke godbidder og vådfodder)

Til katja Nu med killinger V - Bagefter gik hun rundt og snusede som om hun skulle tisse eller noget, men det gik hurtigt over og hun gjorde hverken det ene eller det andet.

Kommentér på:
Hjælp! Kat, kramper??

Annonce