{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At lade fertile katte løbe frit
  • #1   27. jun 2007 Han kan da vel nok kastreres, selvom han er udekat??

• #2   27. jun 2007 hvad er lige dit problem med udekatte

det er kattens natur at den er i det fri
    vi har ingen problemer med at de løber ude og de er stadig de samme katte som inden de begyndte at komme ud

• #3   27. jun 2007 henrik der er ikke noget problem med ude katte men et problem at fertile katte let kommer op og slås og din kat bliver fuldstændig ødelagt af det.

• #4   27. jun 2007 ja hvis man bor i byen hvor der ikke er plads til kattene men her er masser af plads og ikke mange katte derfor sker der intet

men det var jo ikke den måde det blev udlagt på

syndes i måske det er bedre for katten at leve sit liv som indekat det nærmer sig dyreplageri efter min mening

• #5   27. jun 2007 henrik det var netop sådan jeg læste det så måske er det bare dig der misforstår det der er skrevet,

• #6   27. jun 2007 Så er jeg åbenbart MEGA dyrplager.... min kat er inde og kommer engang imellem ud i sele... og nå ja, han er alenekat... han lever et trygt liv og har det perfekt... Jeg vil personligt have det dårligt med at min kat sjulle rende rundt mellem biler og leve i store chancer for at blive kørt ned eller jagtet af børn af der synes det er sjovt...

• #7   27. jun 2007 Helle: Der giver jeg dig ret.... men er de vænnet til indendørs livet fra starten, synes jeg ikke det er synd at have indekatte...

• #8   27. jun 2007 Det er vel ikke mere synd at holde katte inde, end det er at holde hunde inde???

Hmmmm - måske vi bare skulle lukke alle dyr ud i det fri, så de kan leve det naturlige liv??? Se DET kunne blive godt ;-)))))))))

• #9   27. jun 2007 Jeps det er meget uansvarligt at lade fertile katte løbe frit.

Men som du jo også ved, så har vi haft denne diskution 100000000000000000000000000000000 gange og desværre udvikler den sig altid grimt og nærmest i en krig af to lejre.
    Så jeg nøjes med at lade AnÆdde få ret....lad os lukke hele skidtet ud.....folk har slanger til at gå i fangenskab, alle former for gnavere, ildere, hunde, heste, aber fugle....nogen der kan flere.............slip dem nu ud, det er dyrplageri at holde dem i fangenskab.

• #10   27. jun 2007 du glemte gekkoer
    *GGGGGG*

• #11   27. jun 2007 Jaaa - for ikke at tale om fisk og leguaner ;-))))
    Uuhha der er jo mange forskellige dyrearter...

• #13   28. jun 2007 Det er sjovt....hver gang vi andre, altså os med humor, skriver noget, så er det altså os der ikke skriver i god tone......hmmmmm

Som jeg ser det, er det nu ikke os der starter diskussionen, men os der forsøger at bløde lidt op på tonen, så vi ikke kommer i "krig" igen.

Vi kan jo ikke gøre for, at der sidder nogen....jeg nævner heller ikke navne......der ingen humor har.

Så helt ærligt......... find noget andet at pukke på.

Kommentér på:
At lade fertile katte løbe frit

Annonce