{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
  • VVS opgave 1.500 kr.
  • Fikse dørhåndtag i terrassedør 800 kr.
  • Skift af udløbs ventil i toilet 850 kr.
  • Tv ophæng 500 kr.
  • Samle Ikea sofa 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god kattesele ?
  • #1   30. maj 2018 Godt spørgsmål.
    Da min søster havde MCO da havde hun bare en helt almindelig H-sele, det var aldrig et problem, han slap aldrig ud af den og han blev trods alt 14 år og var nærmest dagligt ude i sele i sommer månederne, om vinteren gad han ikke, kulde var ikke lige ham smiley smiley smiley , så det var kun fra omkring maj til midt/ slut september.

Jeg har også en almindelig dag kraftig H-sele til Tøsen, hun er jo på størrelse med en MCO, det er dog ikke meget hun gider gå i sele så det er sjældent den er i brug.
    Jeg har købt sådan en vest agtig sele til Smilla, de fås vist også til større katte, men Smilla mister evnen til at bevæge sig når hun får den på smiley smiley smiley det ser så komisk ud, hun vælger bare og så bliver hun liggende, det er ikke fordi den klemmer eller noget hende, den er fin i størrelsen og strammer ikke nogen steder så hun ikke kan trække vejret eller noget, hun kan bare ikke lide den smiley smiley

• #2   30. maj 2018 Den Elvis har - som er til store katte hedder "Come with Me". De påstår at den er 100 pct. sikkerr, men jeg har altså lige hentet Elvis inde hos naboen i aften, så intet er 100 pct. smiley

• #3   30. maj 2018 Fås hos Jekas.dk

• #4   30. maj 2018 Jeg brugte hundesele, det gjorde min datter også, H sele med brede stropper, så et træk fordeles uden, at gøre ondt.
    Jeg har ikke fidus til de katteseler, hvor den bare er om maven og halsen, og jeg tror det er for varmt, med den i soft Shell ? Min ville ikke have haft det godt i den, med kæmpe pels smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #5   31. maj 2018 Tak skal i have, sikke nogle sjove historier. smiley

Jette.... Er det denne H sele til hunde du mener, og den skulle ikke blive for stor til Lukas.?

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundesport_hundelegetoej/jogging_vandring/jogging/515930

• #6   31. maj 2018 Janne, jeg har altid købt seler lokalt, og med bytte aftale, men det er nemmere at bedømme en sele du har i hånden,,,, ja det har altid været hundeseler, H selen har et stykke som går fra "halsbåndet" til mavebåndet og der ligger trykket på brystet i stedet for halsen,,, jeg har valgt med brede remme, særligt den på brystet.

• #7   31. maj 2018 Den sele ser fin ud, jeg kan så ikke se om den skal over hovedet, eller om der er spænde som kan åbnes, så den ikke skal over hovedet?
    Mine har ikke brudt sig om de modeller som skulle over hovedet.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #8   1. jun 2018 Tak Jette smiley Jeg tror jeg vil bestille den og lige måle Lukas først. smiley

Kommentér på:
En god kattesele ?

Annonce