{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Kommer han mon hjem igen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg ville bare lige spørge jer om noget.
Min kat Buller, var en fantastisk dejlig kat, faktisk den dejligste og bedste. Han forsvandt for omkring 3 år siden. Er der overhoved en chanvhe for at jeg får ham hjem igen? Eller skal jeg bare gætte på at han enten er blevet kørt over eller taget af en anden familie, eller det kan også være han døde af sult. For han forsvandt i påskeferien, lige inden alle tog på ferie /: Hvad skal jeg tro på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommer han mon hjem igen?
  • #1   3. jun 2007 Har læst herinde at en kat vendte hjem efter 5 år.. men man siger normalt et halvt år til et år skal man nok lige vente for at se om katten kommer igen.. hvis ikk så skal man nok forbrede sig på en masse og ikk sjovt at leve med uvisheden men det er hva der kan ske..

• #2   3. jun 2007 håber han kommer hjem til dig en dag smiley

• #3   4. jun 2007 Jeg vil ikke sætte forhåbninger for højt op.. Tror det er bedst at se i øjnene at han ikke kommer hjem... Min dejlige kat Alfred er også væk, har været det siden oktober, og selvom man altid håber, så tror jeg man er nødt til at komme videre, og så beholde minderne. Det er bare så hårdt, synes det værste ved det er, at man ikke har vished om hvad der er sket. Er han blevet kørt over, sidder hans fast et sted, hvor er han... Jeg tror selv min er blevet bortført, men det er nok bare ønsketænkning! Men det er mega hårdt!

• #4   4. jun 2007 Derfor holder jeg på at katte bør holdes som indekatte med mulighed for udgang i kattegård. Det gør så pisseondt at ikke vide hvad der er sket med ens kære smiley

Kommentér på:
Kommer han mon hjem igen?

Annonce