833 visninger
|
Oprettet:
Hvornår mon han vil ud {{forumTopicSubject}}
Har en stor blandingskilling fra maj måned sidste år,som jeg har sammen med mine 2 andre katte som både kommer ud og ind,men Figaro vil stadig ikke ud.
Dvs, han ar været ude men max 2 min så vil han ind igen.
Synes det er lidt irriterende,for jeg har jo så kattebakke,som jeg håbede jeg kunne fjerne kort tid efter vi fik ham...
Men ok,ikke det fedeste vejr at gå ud med sne,regn osv men de 2 gamle er jo ligeglade selvom de for tiden mest er inde og kun lige ude for at besørge.
Mon det kommer når vi får lidt varmere vejr?
okt 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 13 Svar: 155
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Har nogle bekendte, de har 3 katte, ingen af dem ønsker at gå ud, de har om sommeren havedøren og vinduer åbne og kattene nægter at gå udenfor døren, de sidder pænt i døråbningen og vil ikke ud, sådan har det været altid med dem, den ældste er 5år og den yngste 2år så vidt jeg husker..
Men tror nu nok de er særtilfælder
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
De store bruger ikke kattebakken. Kun Figaro.
Har fundet ud af at han godt kan finde ud af at komme ud af vinduet,men ikke ind.
Ca 1.20 fra vinduet og ned på terrassen.. Ved ikke om han er for gumpetung gg
Så sat en stol på den udvendige side,så han kan hoppe fra den og op,men det kan han ikke finde ud af.
han sætter sig til at mijave ved terrasse døren. Dvs der kommer ingen lyd,så hvis vi ikke lige ser han er ude kan han stå der i flere timer.
De 2 gamle kradser på døren når de vil ind hvis vinduet er lukket
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jun 2010
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
Hvordan er han testet?
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
jun 2010
Har bare altid kun brugt katte bakken i starten af deres killinge liv og så sluppet fra den da de blev voksne da de altid har mulighed for at komme ud.
Har været til dyrlæge da jeg var i tvivl om han var hørehæmmet...
Godt nok ikke blevet tjekket med div apparater eller hvad I mener,men hans hørelse fejler intet,kan vi nu både se og høre.. Han er der straks når vi kalder og rasler med tørfoderet. Han er også klar når vi siger lyde som vi nu gør for at kalde på en kat.
Mht til om hans hofter skulle fejle noget,tror jeg ikke på... han er bare blondine dum,som jeg kalder det
Han hopper op på spisebord,stole,seng,reoler mm uden problemer...
Hvornår mon han vil ud