{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Hvornår mon han vil ud {{forumTopicSubject}}

Har en stor blandingskilling fra maj måned sidste år,som jeg har sammen med mine 2 andre katte som både kommer ud og ind,men Figaro vil stadig ikke ud.
Dvs, han ar været ude men max 2 min så vil han ind igen.
Synes det er lidt irriterende,for jeg har jo så kattebakke,som jeg håbede jeg kunne fjerne kort tid efter vi fik ham...

Men ok,ikke det fedeste vejr at gå ud med sne,regn osv men de 2 gamle er jo ligeglade selvom de for tiden mest er inde og kun lige ude for at besørge.
Mon det kommer når vi får lidt varmere vejr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår mon han vil ud
  • #1   9. feb 2013 Og jeg har en kat der er ude flere timer om dagen, og den kommer løbende ind for at bruge kattebakken og så går den ud igen smiley

• #2   9. feb 2013 Det er muligt at det vil komme når det bliver varmere i vejret og dørene står åbne, så plejer det at være mere tillokkende at gå ud og følge fuglelivet m.m. men der er faktisk også chancen for at det er en kat der aldrig vil syntes udelivet er super fedt..

Har nogle bekendte, de har 3 katte, ingen af dem ønsker at gå ud, de har om sommeren havedøren og vinduer åbne og kattene nægter at gå udenfor døren, de sidder pænt i døråbningen og vil ikke ud, sådan har det været altid med dem, den ældste er 5år og den yngste 2år så vidt jeg husker..
    Men tror nu nok de er særtilfælder smiley

• #3   9. feb 2013 har ingen kattelem da jeg bor til leje men vinduet på toilettet står altid åbent så de kan gå ind og ud.
    De store bruger ikke kattebakken. Kun Figaro.
    Har fundet ud af at han godt kan finde ud af at komme ud af vinduet,men ikke ind.
    Ca 1.20 fra vinduet og ned på terrassen.. Ved ikke om han er for gumpetung gg
    Så sat en stol på den udvendige side,så han kan hoppe fra den og op,men det kan han ikke finde ud af.
    han sætter sig til at mijave ved terrasse døren. Dvs der kommer ingen lyd,så hvis vi ikke lige ser han er ude kan han stå der i flere timer.
    De 2 gamle kradser på døren når de vil ind hvis vinduet er lukket

• #4   9. feb 2013 Ja så har du nok forklaringen på at han ikke er pjattet med at komme ud, katte kan ikke lide når de ikke kan komme i sikkerhed hurtigt, man kan altså også få katte lemme der kan sættes i ruder/ glas, var det ikke en mulighed??

• #7   10. feb 2013 han er tjekket ved dyrlæge 2 gange...

• #8   10. feb 2013 Er han BAER testet?

Hvordan er han testet?

• #9   10. feb 2013 Jeg har 5 ude/inde katte... og de elsker også at bruge deres bakker.... så bare fordi de andre katte gør det udenfor... er det jo ikke sikkert han nogensinde vil slippe sin kattebakke... og sådan er det jo at have katte.

• #10   10. feb 2013 G.H Måske du har ret...
    Har bare altid kun brugt katte bakken i starten af deres killinge liv og så sluppet fra den da de blev voksne da de altid har mulighed for at komme ud.
    Har været til dyrlæge da jeg var i tvivl om han var hørehæmmet...
    Godt nok ikke blevet tjekket med div apparater eller hvad I mener,men hans hørelse fejler intet,kan vi nu både se og høre.. Han er der straks når vi kalder og rasler med tørfoderet. Han er også klar når vi siger lyde som vi nu gør for at kalde på en kat.
    Mht til om hans hofter skulle fejle noget,tror jeg ikke på... han er bare blondine dum,som jeg kalder det smiley
    Han hopper op på spisebord,stole,seng,reoler mm uden problemer...

Kommentér på:
Hvornår mon han vil ud

Annonce