{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Skriger når han ski... fortsat... {{forumTopicSubject}}

Først- undskyld til alle jer, der støttede mig og skrev med mig lørdag aften- undskyld jeg først skriver nu hvordan det er gået, men har haft det af pommeren til - men fik været til Dr. dyr og her er så lidt om hvordan det gik...

Ja, vi var så til dyrlæge og fik langt om længe taget røgentbilled (ved ikk om det er stavet rigtig) af Fisters dinglende hale.
Halen Er brækket, endda helt oppe ved hoften.
Ikke nok med det, så var han fyldt med afføring, og det ku oz være en grund til, at han skreg når han "sku lave". Nu er han så på stærkere smertestillende og olie for at få afføringen ud, og så skal han til tjek om ca. 14 dage-3 uger. Hvis ikke han er begyndt at bruge halen der, skal der tages ca. 1/3 af halen af. Der er endnu en chance for, at han får lov at beholde den, da der stadig er en smule følelse længere ude i halen...
Jeg er bare så tosset. Hvordan ku den anden dyrlæge så sige, "det bare" var et bid fra en anden kat, og han ku mærke biddet. Hende i lørdags ku ikk mærke noget fra et bid Overhovedet. Og jeg foreslog endda selv ham den anden at tage et billed, men som han afviste. IDIOT (undskyld) Nu har min lille mis gået og lidt i en uge og været på unødvendigt pencilin for den idiots skyld, fordi han ikk syntes, det var nødvendigt at tage et billed af den. Og samtidig bildt mig ind, at hans skrigeri skyldes biddet og "det var normalt".
Er simpelthen så rarsende......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skriger når han ski... fortsat...
Kommentér på:
Skriger når han ski... fortsat...

Annonce