692 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Skriger når han ski... fortsat... Skriger når han ski... fortsat...

Først- undskyld til alle jer, der støttede mig og skrev med mig lørdag aften- undskyld jeg først skriver nu hvordan det er gået, men har haft det af pommeren til - men fik været til Dr. dyr og her er så lidt om hvordan det gik...

Ja, vi var så til dyrlæge og fik langt om længe taget røgentbilled (ved ikk om det er stavet rigtig) af Fisters dinglende hale.
Halen Er brækket, endda helt oppe ved hoften.
Ikke nok med det, så var han fyldt med afføring, og det ku oz være en grund til, at han skreg når han "sku lave". Nu er han så på stærkere smertestillende og olie for at få afføringen ud, og så skal han til tjek om ca. 14 dage-3 uger. Hvis ikke han er begyndt at bruge halen der, skal der tages ca. 1/3 af halen af. Der er endnu en chance for, at han får lov at beholde den, da der stadig er en smule følelse længere ude i halen...
Jeg er bare så tosset. Hvordan ku den anden dyrlæge så sige, "det bare" var et bid fra en anden kat, og han ku mærke biddet. Hende i lørdags ku ikk mærke noget fra et bid Overhovedet. Og jeg foreslog endda selv ham den anden at tage et billed, men som han afviste. IDIOT (undskyld) Nu har min lille mis gået og lidt i en uge og været på unødvendigt pencilin for den idiots skyld, fordi han ikk syntes, det var nødvendigt at tage et billed af den. Og samtidig bildt mig ind, at hans skrigeri skyldes biddet og "det var normalt".
Er simpelthen så rarsende......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• sengmontering 650 kr.
  • Dør spærret af vaskemaskine og/eller tørretumbler 710 kr.
  • Åbning af et gammelt apotekerskab 600 kr.
  • Samle en seng 300 kr.
  • Reparation af huller i tagrender 1.200 kr.
  • Samle grill 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skriger når han ski... fortsat...
  • #2   15. maj 2007 puha sikke en dyrlæge.. Nå men godt du kom til en anden så, der tog sig bedre af ham.. Håber virkelig han får lov at beholde sin hale og at han snart kan slippe for smerterne.. Lad os endelig høre hvorn det går med ham..

• #3   15. maj 2007 Sally og LenA - tak, ja det har virkelig oz været en hård omgang for oz begge...

• #4   15. maj 2007 Jeg er glad for, at vi får en opdatering nu, mest fordi din stakkels kat, er kommet i den rigtige behandling.
    Vi er mange, som har bekymret os og netop holdt øje med tråden fordi du rent faktisk lovede en opdatering.

Skønt, at du kom til en ordentlig dyrlæge, en anden gang skal du måske overveje at tage afsted til dyrlægen meget før.

• #5   15. maj 2007 Selvfølgelig mest Fister...*S* Men det er sgu ikk sjovt når der er noget med ens "børn"...

• #6   15. maj 2007 Pernille - Jeg var uden tvivl oz taget af sted længe før, hvis den første havde sagt noget om ændret adfærd, eller hvis han begyndte at beklage sig, men når jeg selv påtaler det og han slår det hen med det er normalt, hva skal jeg så tro.....

• #7   15. maj 2007 Tak Jeanette - ja det håber jeg oz, satser virkelig på han begynder at bruge den igen....

• #8   15. maj 2007 hvor er det synd for din misser at den skulle igennem sådan en båt nakke til dyrlæge , han burde da ikke være dyr læge , øv hvor kan man da blive gal, på sådan en stodder.
    Godt at du fik Fister til en ordentlig dyr læge , håber at han snart må få det bedre

• #9   15. maj 2007 Anne - tak. Ja det er lige nøjagtig den følelse jeg sidder med, håber oz han snart får det bedre...
    MB- nej og jeg er halvblind, så jeg kan alligevel ikk se dem....*S*

• #10   15. maj 2007 Ja, det er altid en skam, når vi kommer til en dårlig dyrlæge og det er jeg rigtig ked af, at du gjorde.
    Samtidig er jeg rigtig glad for, at du lyttede til vores råd om at søge dyrlægevagt.

Kan godt forstå, at du var forvirret, men skal vi nu ikke bare håbe, at din lille Fister kommer sig hurtigt smiley

• #11   15. maj 2007 Pernille - jo lad os det, er oz glad for jeres råd, og så har jeg rykket tiden til kasteration, så ikk det er det ene og det andet oveni hinanden for ham.....*S*

• #12   15. maj 2007 Ja, forkæl ham lidt, det fortjener han...

• #13   15. maj 2007 Ja det gør han altså. Er bare stadig så arrig på ham den tos, der først tilså ham.....

• #14   15. maj 2007 Hvor er det dejligt med en update på Fister ;-)))

Jeg håber han kommer sig snart... Den bette dreng..

• #15   15. maj 2007 Føler med dig, at en dyrelæge kan være så lige glad forstår man ikke, hans job er at gøre det bedste for katten.
    Held og lykke med katten, og god bedring til ham.

• #16   15. maj 2007 Jeg er også meget glad for opdateringen. Tror det er én af de tråde jeg har tjekket flest gange for at se, hvordan det var gået hos dyrlægen.

Håber alt det bedste for Fister - og dig.

• #17   15. maj 2007 Jeg håber da du efter den episode har skiftet dyrlæge.. Jeg vilel vhertfald ikek turde sende min kat derhen igen hvis de ikek engang kan kende foreskel på om det "bare" er et bid eller om den er brækket

• #18   15. maj 2007 Øv Øv Øv.... Sikke en omgang.
    Rigtig god bedring med ham smiley

• #19   15. maj 2007
    Det var dæleme godt du kom af sted, og at det var en ordentlig dyrlæge, der havde vagten i lørdags!
    Lige nu er det så Fisters helbredelse, det handler om. Men jeg synes, at du på et tidspunkt skal skrive om forløbet til den dyrlæge, der bare slog det hen. Forhåbentlig vil han så lære, at når en kat ligefrem skriger!!! af smerte, så er det alvorligt. Måske det kan være til gavn for hans kommende missepatienter...
    RIGTIG GOD BEDRING til den uheldige Fister!

Kommentér på:
Skriger når han ski... fortsat...

Annonce