{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

ikke mere mælk {{forumTopicSubject}}

øv bøv siger jeg bare... Sunshine var lige med til tjek nu da jeg skulle have vaccineret mine hitte killinger..

hun har stor set ikke mere mælk, og jeg skal nu til at hjælpe dem.

De har ellers taget 15-20g på hver dag indtil i går.. nu taber de sig .. godt nok kun få gram.. men pyldret som jeg er, bliver få gram hurtigt til mange..

hendes patter var meget røde, da de var godt forsuttet

knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke mere mælk
  • #1   14. maj 2007 hej...

næ, det ved jeg ikke.. stress måske.. hun er lidt forvirret.. men dyrlægen siger hun er så fin.. hun har bare ikke så meget mælk mere..

det er noget pis og lort ( ja undskyld mit sprøg) men de har også taget meget på.. så de har bare suget det hele.. tihi

• #2   14. maj 2007 heej.. hun vil gerne lade dem sutte.. men de begynder at skrige i vilden sky.. også kommer hun med dem til os.. det er lidt sødt.. men helt ærligt. ...

nå jeg har lige prøvet at give dem sonde.. de er godt nok lette at gi.. de åbner bare.. prøvede først sutteflaske.. men nej det smager jo ikke ligesom mors mælk..

tihi

• #3   14. maj 2007 jeg vil gøre alt for mine katte...

ja også andre.. det har mig og familien vist...

men jeg gør alt hvad jeg kan.. men hun giver måske 10-15 % mælk.. og hvis jeg lige kan aflaste hende lidt så de bare hygge sutte unden at suge patterne fra hinanden er det fint nok for mig

• #4   14. maj 2007 fo r så er de jo mætte når hun kommer og ligger sig

• #5   14. maj 2007 nemlig smiley hmm kunne det tænkes at morkatten er "løbet tør" for energi, og derfor ikke får nok til at producere mælk ogs?

jeg tænker om man ku give hende noget ekstra ogs.. kmr i en skål, killingefoder eller hills a/d (tror jeg det er) for at morkatten får nok mad/energi.. ??

• #6   14. maj 2007 men hvor er det godt du aflaster morkatten ved at fodre de små, så hun ikke "går fra hinanden" smiley "thumps up" !!

• #7   14. maj 2007 hej..

hun har fået killinger foder det sidste år da vi jo har haft hitte killinger, samt hun får speciel foder til dige givende..

ja hun går og snakker hele tiden.. men det virker ikke som en løbetid, mere en slags " hallo hjælp"

men de er jo kun 1 uge, kan hun allerede starte p piller op.. mener de min. skal være 3 uger gamle.. men jeg har dem da hjemme..

knus

• #8   14. maj 2007 ja.. men de har også taget ca 25 g på hver dag.. så de har bare suget alt.. hun har stadig lidt, men de suger så hårdt at vortere bliver røde og irriteret.

Kommentér på:
ikke mere mælk

Annonce