{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Puha, jeg blev forskrækket... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen...

Jeg vil lige fortælle op en oplevelse jeg lige har været ude for, som gjorde mig enorm forskrækket, men griner af det nu.. smiley

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde,og sidder her ved min computer... Min vindue i min udestue er altid åbent, så misserne bare kan rende ud og ind som det passer dem, og baby render rundt og hygger sig herinde.. LIs render ude, som altid... hun er sjældent inde, og jeg ved hun har en masse legekammerater udenfor så det er nok derfor.. smiley
Pludselig hører jeg noget som larmer voldtsomt, og ind i stuen kommer Lis springende i fuld fart, og efter hende kommer 4 andre katte... smiley Rigtig flotte, store katte... Hey råbte jeg, og så fandt de da nok lige ud af at det var da egentlig ikk her de hørte til... hehe. Lis var væk, jeg ku ikk finde hende, selvom jeg ledte over hele huset... men lige pludselig kom hun frem, hvorfra aner jeg ikke..

Jeg ved ikk om det var leg, eller om de rent faktisk jagtede hende.. måske er hun i løb, men hun viser altså ikk tegn på det..

Sys det var lidt morsomt, men blev godt nok forskrækket.. Baby sad os og så lidt forvirret ud.. forstående nok.. smiley Så fremover bliver det vindue kun åbnet når jeg er hjemme, så jeg kan holde øje med at kun mine egne katte er herinde.. smiley Vil nødig recikere at fremmede hankatte begynder og strinte herinde... smiley

lige en fortælling herfra... griner.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, jeg blev forskrækket...
  • #1   10. maj 2007 Hehe ja jeg kan forstille mig en forskrækkelse du har fået også at du griner af det nu.

Jeg har prøvet lidt det samme men dog kun med 1 kat det gik forkert men så er det også sket 2 gange med 2 forskellige katte hehe men min bølle fik fortalt at det her er mit taritorium heldigvis *S* Meen har nu heller ikke døren åben medmindre at jeg er i nærheden men det er mere fordi at samson tager sine bytte fugle med ind og gider ikke alle de fjer i stuen hehe

Så kan til fulde forstå dig *S* God dag

• #2   10. maj 2007 Hehe, kan godt forstå at du blev forskrækket... Har været udsat for at naboen kat var gået forkert, så da jeg vågnede i min seng en morgen, lå naboens hankat i soveværelset... Sjovt at hverken Carlo eller Walther ikke sagde noget... smiley

Kommentér på:
Puha, jeg blev forskrækket...

Annonce