{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing nyser!
  • #1   6. jan 2017 Hmm om det er noget du skal bekymre dig om er lidt svært at sige for det afhænger af flere ting. Du har næsten lige fået hende, så det er en stor omvæltning for en lille killing.
    Det kan være noget så uskyldigt som støv i næsen, irriterede slimhinder m.m.
    Men idet du lige har fået hende og købt hende via dba oveni som en blandingskat, og jeg gætter på at det er en tilfældig parring med en strejferkat via fritløb, og så er det jo svært at sige om der kan være sygdomme indeover, det er jo den risiko der er ved tilfældig parring i det fri og ved ikke testede katte.
    Mest udbredt og med symptomer som bla. nysen er herpesvirus, men jeg syntes 3 gange om dagen er ret uskyldigt og tyder ikke umiddelbart på sygdom, men vær opmærksom på om det bliver oftere og om der kommer andre symptomer..

Er killingen vaccineret, sterilisert og mærket??

• #2   7. jan 2017 Hun er steriliseret, vaccineret og mærket. Hun er en indekat

• Susanne Birk S
    Susanne Birk S Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #3   17. jan 2017 Min killing nyser også , den fik diagnosen katteinfluenza af dyrlægen , dagen efter jeg havde købt den, den var meget medtaget og blev sat i behandling med det samme, det samme med dens kuldbror , som blev solgt til en af mine naboer .
    Det er nu 3 måneder siden , min nabo har været til dyrlæge med sin killing 3 gange . Ingen af dem er raske endnu.
    Det er søde og dejlige killinger, der nu er 7 måneder.
    Vi kan så bare konkludere , der skrives meget om katte uden stambog , men vi har nu erfaret , det bestemt ikke er bedre, fordi man giver en høj pris og killingen har stambog. Utroligt nok bliver oprætteren ved at avle det ene hold killinger efter det andet og stambogsføre dem, på trods af der helt klart er katteinfluenza i deres opdræt , så det virker overflødigt altid at nævne , killingen er købt i gul og gratis eller fundet o.s.v. når man beskriver nysen og katteinfluenza o.s.v.

Kommentér på:
Min killing nyser!

Annonce