{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  inde kat til ude kat
  • #1   8. maj 2007 Vores Bølle var indekat, der hvor han boede før. På 3. sal...

Da han flyttede ind her, holdte vi ham inde de første par uger, så han kunne vænne sig til stedet, men da han fandt ud af at bruge kattelemmen, blev han automatisk udekat...

Ingen problemer - bare katten ved hvor maden er smiley

• #2   8. maj 2007 ok... lyder overskueligt.. håber det går.. synes hun virker understimuleret...en smule

• #3   8. maj 2007 Det hjalp ihvertfald på Bølle at blive udekat. Han er faktisk kun hjemme til spisetiderne nu her i det gode vejr...

Vi bor laaangt ude på landet, så han har en million ting at udforske hver eneste dag. Og mus er et kapitel for sig selv smiley

Har du prøvet at have din kat med ude?

• #4   8. maj 2007 Jeg har ikke rigtig haft hende ude. Hun var landkat da jeg fik hende som killing, men ellers har hun kun været ude og gå i snor en eller to gange og nøj hvor var hun forsigtig. Der hvor hun nok skal hen er et sommerhus område med skov og trukket væk fra vejen.

• #5   8. maj 2007 Så bare sørg for at hun ved hvordan man kommer ind til madskålen... og lad være med at lade hende være alene ude de første par gange. Sæt dig med hende på græsplænen eller sådan noget. Det skal nok gå.
    Og så nyd at se hende opdage/genopdage den vidunderlige verden der er omkring hende smiley

• #6   8. maj 2007 Hej

Mine to katte blev udekatte her i søndags da jeg flyttede i hus, de er ca 1 ½ år, de kom ud mandag og tirsdag lidt de går ik ret langt og bare de ved hvor døren er.
    Har købt halsbånd med tlf nr i , det kan gå op hvis de sidder fast i noget, de er bevet to helt andre katte meget gladere.Bare vent det bliver din kat også

• #7   8. maj 2007 Jamen det lyder altsammen godt.. Bare ærgeligt at jeg så ikke er der hele tiden..

• #8   8. maj 2007 men bare hun får bliver stimuleret... så vil hun heller ikke lege bide og riv mig!

• #9   9. maj 2007 Nadia Xenia O:

Hvis det er sådan inde/udekat, hvor hun bare får mulighed for selv at gå ud, så skal det nok komme helt af sig selv. Men det er meget vigtigt, at hun bliver holdt inde de første par uger for at vænne sig til det nye sted - ellers smutter hun måske i panik og kan ikke finde tilbage.

HVIS der med udekat menes sådan 100% udekat, der slet ikke kommer ind i huset, så synes jeg det er et meget betænkeligt projekt, når hun nu slet ikke er vant til at gå ude.

Du skriver "der hvor hun nok skal hen", betyder det mon at hun skal flytte til en ny familie? For tænk så på, at ALT vil være nyt for hende.

• #10   9. maj 2007 Chanell er også næsten lige blevet udekat. Hun blev holdt inde i nogle måneder, men det var fordi hun skulle steriliseres, øretatoveres og vaccineres før hun skulle ud. Hun var knap 1 år, da hun så begyndte at rende ud. Også en meget forsigtig kat. Hun startede med at blive lige udenfor og døren stod åben så hun selv kunne gå ud og ind.
    Nu beder hun selv om at komme ud, men ser helst at døren er åben, så hun kan komme hurtigt ind igen. Men nu bruger hun da hele området her at rende på og nyder det virkelig meget.

• #11   9. maj 2007 Jeg er ved at træne mine 2 snart 1 år gl. katte til at være ude, og komme når jeg kalder.
    Synes det er et rend at holde øje med at de ikke smutter for langt væk, men de kan da være længere og længere ude.

• #12   10. maj 2007 Jamen takker mange gange for jeres råd.
    Selvfølgelig får hun også mulighed for at komme ind :o)
    Jeg skal nok være der, men er der ikke 24-7, men hun kender den hun måske skal ud til.

Ved nemlig endnu ikke om jeg flytter hende.

• #13   11. maj 2007 Det var godt at høre, at hun skal være ude- OG indekat. Hvis hun er/bliver neutraliseret, og I (for Guds skyld) holder hende inde de første par uger, så tror jeg at det nok skal gå - hvis du altså flytter hende.

Kommentér på:
inde kat til ude kat

Annonce