3.820 visninger
|
Oprettet:
inde kat til ude kat {{forumTopicSubject}}
Jeg ville lige høre hvordan man får tilvendt en ellers indendørs kat til at blive udendørs kat. Katten er snart 1 år.
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 4 Emner: 7 Svar: 108
Da han flyttede ind her, holdte vi ham inde de første par uger, så han kunne vænne sig til stedet, men da han fandt ud af at bruge kattelemmen, blev han automatisk udekat...
Ingen problemer - bare katten ved hvor maden er
dec 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 6
apr 2007
Vi bor laaangt ude på landet, så han har en million ting at udforske hver eneste dag. Og mus er et kapitel for sig selv
Har du prøvet at have din kat med ude?
dec 2006
apr 2007
Og så nyd at se hende opdage/genopdage den vidunderlige verden der er omkring hende
jan 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 52
Mine to katte blev udekatte her i søndags da jeg flyttede i hus, de er ca 1 ½ år, de kom ud mandag og tirsdag lidt de går ik ret langt og bare de ved hvor døren er.
Har købt halsbånd med tlf nr i , det kan gå op hvis de sidder fast i noget, de er bevet to helt andre katte meget gladere.Bare vent det bliver din kat også
dec 2006
dec 2006
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis det er sådan inde/udekat, hvor hun bare får mulighed for selv at gå ud, så skal det nok komme helt af sig selv. Men det er meget vigtigt, at hun bliver holdt inde de første par uger for at vænne sig til det nye sted - ellers smutter hun måske i panik og kan ikke finde tilbage.
HVIS der med udekat menes sådan 100% udekat, der slet ikke kommer ind i huset, så synes jeg det er et meget betænkeligt projekt, når hun nu slet ikke er vant til at gå ude.
Du skriver "der hvor hun nok skal hen", betyder det mon at hun skal flytte til en ny familie? For tænk så på, at ALT vil være nyt for hende.
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 172
Nu beder hun selv om at komme ud, men ser helst at døren er åben, så hun kan komme hurtigt ind igen. Men nu bruger hun da hele området her at rende på og nyder det virkelig meget.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Synes det er et rend at holde øje med at de ikke smutter for langt væk, men de kan da være længere og længere ude.
dec 2006
Selvfølgelig får hun også mulighed for at komme ind :o)
Jeg skal nok være der, men er der ikke 24-7, men hun kender den hun måske skal ud til.
Ved nemlig endnu ikke om jeg flytter hende.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
inde kat til ude kat