{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan katte have skæl?
  • #1   2. maj 2007 Tak for svarene...Men kan man også bruge en skælshampoo, selvom hun aldrig plejer at blive vasket?? Altså ville det så virke? og hvor tit skal hun så vaskes??

• #2   2. maj 2007 Vil bare lige tilføje at min huskat tager det stille roligt når vi tager ham i bad når pelsen bliver for fedtet at se på.... Han ligner lidt en der nyder det.... Vi gør det sådan at min kæreste sidder med ham på en skammel i bruseren, og så bliver han skyllet i vandet - han elsker når brusehovedet kommer på hans krop (det er et massagehoved der er på).....

• #3   2. maj 2007 Hun er huskat og hun har været i bad en gang før og hun blev da også rimelig voldsom når man forsøgte at holde hende nede i baljen, men vi har et meget lille badeværelse så det er nemt bare at lade hende rende rundt derinde og så hælde vand over hende der hvor hun lige står...
    Men jeg tror måske alligevel at hun skal have noget olie for hendes pels er vist ikke så god...Det er snart en måned siden hun blev steriliseret og hendes pels er næsten ikke begyndt at gro ud igen...

• #4   2. maj 2007 Jamen de har indtil nu fået killingefoder, så det burde ikke være pga. for lavt fedtindhold i foderet...
    Jeg er så lige gået over til royal canin weight and stones og der er jo ikke ret meget fedt i...Jeg er ikke meget for at fodre med noget der har et højt fedtindhold, da de er indekatte og derfor ikke får så meget motion...
    Tror jeg vil prøve med noget olie-tilskud til hende og så måske købe weight and stones skin næste gang...
    Tak for alle rådene!

Kommentér på:
Kan katte have skæl?

Annonce