{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Kørt over {{forumTopicSubject}}

Ja vores lille dreng Boneparte er lige død, efter et sammenstød med en bil. Han så ikke alt for godt ud, men det skåner jeg jer for.

Det er virkelig frygteligt at der skal ske sådan noget, men det er desværre noget der hører med til at bo ved en vej ;(

Vi har lige været ude at begrave ham, og der græd vi alle.
Ved egentlig ikke hvorfor jeg laver det her indlæg, tror bare jeg skal ud med det ;(

R.I.P Bon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørt over
  • #1   24. apr 2007 Hvor er jeg ked af det på jeres vegne!

R. I. P. lille Boneparte!

Havde I ikke overvejet en løbegård, el. lign.?

´Tænder et lille lys for ham.

Potetrøst herfra.

• #3   24. apr 2007 Åh nej dog.. Vil også foreslå jer en løbegård nu i bor så tæt ved en vej..

Men ganske skrækkeligt..

• #4   24. apr 2007 Nårh....det var synd. Vores egen garfield blev kørt over for ca 1½ år siden, men overlevede heldigvis uden alt for mange men. Jeg sender lige et kram til jer!!!

• #5   24. apr 2007 Problemet er at der ikke rigtig er plads til en løbegård, og vi havde noget lign. der hvor vi boede før, men det var ikke rigtig noget for kattene ;(

• #6   25. apr 2007 Årh får helt tårer i øjnene. Var lige inde og se ham, og hold da fast hvor var han dog en køn kat.

Det er simpelthen så trist når sådan noget sker, men det er jo desværre hvad man må indstille sig på når man ikke har indekatte. (Vores katte er udenfor uden løbegård, så jeg ved også at der er en risiko, dog bor vi ikke lige ud til nogen stor vej).

Jeg føler med dig.

R.I.P.

Knus Sanne A

• #7   29. apr 2007 åh det jeg ked af at høre.
    Der er ikke noget være end at miste sit lille dyr.
    Vores hvide kat blev også kørt ned smiley
    Begravede hende også, og tænte lys ved hende om aftenen i flere uge smiley

Kommentér på:
Kørt over

Annonce