{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

God nyhed {{forumTopicSubject}}

Efter et helt år med maveproblemer hos begge mine katte, så har jeg endelig fundet frem til at min dreng Akio ikke kan tåle fjerkræ, lam/ged og fisk.
Min pige, Luna, er kommet sig rigtig godt ovenpå hendes Giardia og har det rigtig godt nu. Hun springer nemmere rundt og er blevet min mest loyale følgesvend.

Jeg kører nu med fri adgang til tørfoder (Happy Cat Sensitive Rensdyr)
Og ca. 200g MAC’s Oksekød vådfoder (100g til hver) om dagen.
Er begyndt på at give Luna Glycoflex godbidder, til hendes hofter og så får Akio tyggestænger af kaninbryst til rigtig at tygge i (det elsker han). I næste måned vil jeg prøve at blande lidt MAC’s Mono-protein Kanin tørfoder sammen med det de har. Der er højere fedtprocent i og det tror jeg kunne være godt smiley

De er begge to så forskellige som nat og dag, men vi hygger os rigtig meget sammen. De sover begge to på min seng klods op ad mig om natten og jeg kunne ikke forestille mig livet uden.

Jeg er selv flytter på bosted, ca. 60-70 kvm 2-værelses bolig som jeg har for mig selv smiley det er for autister og de har også et kollegie og andre boligforner. Jeg glæder mig rigtig meget til at kunne arbejde med mine problemer og problemstillinger.

Jeg håber i alle sammen får en god weekend og hvis i har forslag til andet vådfoder eller tørfoder ville jeg blive rigtig glad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.
  • Samle skabe mm 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God nyhed
  • #1   26. jan 2018 det er dejligt at hører at det går godt smiley

• #2   26. jan 2018 Skønt det går godt nu, og du har da været hårdt presset med syge katte og din autisme, det er jo stres oven på det hele.
    Mit barnebarn er autist, og dejligt at se, der er gode muligheder, også som voksen, Emma går så kun i 1 klasse på Langagerskolen, men folkeskolen slutter jo en dag, og en gang skal hun jo flytte hjemmefra smiley

• #3   26. jan 2018 Der er en hel del gode steder man kan komme hen, og de er virkelig dygtige smiley jeg var ude og besøge flere tilbud men de fleste tillader ikke husdyr. Jeg var rigtig heldig da min bolig lige var blevet ledig og er alene så jeg måtte godt få mine katte med smiley

• #4   26. jan 2018 Jeg ved at mit barnebarn også vil have katte, det har hun nu og det vil hun også senere smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 487 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 500
    #5   27. jan 2018 Hvor dejligt for dig Ida,og stort tillykke med din nye bolig,så godt at du kunne have dine katte med ,det er bestemt ikke alle steder man kan det . smiley

• #6   28. jan 2018 Hvor er det dejligt at der er kommet styr på på det hele og du tilmed har fået en dejlig bolig, tillykke med den smiley

• #7   28. jan 2018 Til lykke med lejligheden . Dejligt du har fundet en god lejlighed og et godt bosted, hvor de er dygtige. Det var da heldigt at din lejlighed blev ledig og du kunne rykke ind sammen med kattene uden ventetid.
    Det lykkedes også for min egen datter som er ramt af svær autisme at få det rette botilbud og sin egen lejlighed for en del år siden og vi var lykkelige, da alt var på plads . Men vi ventede et helt år. For det skulle bygges først.

• #8   28. jan 2018 Tak alle smiley
    Nogle gange handler det rigtig neget om de har plads når man kommer til dem - min sagsbehandler fik svar fra dem allerede i juli, så de fleste af stederne troede jeg havde fundet noget andet fordi min sagsbehandler først kom på arbejde igen i september

Kommentér på:
God nyhed

Annonce