God nyhed {{forumTopicSubject}}
Efter et helt år med maveproblemer hos begge mine katte, så har jeg endelig fundet frem til at min dreng Akio ikke kan tåle fjerkræ, lam/ged og fisk.
Min pige, Luna, er kommet sig rigtig godt ovenpå hendes Giardia og har det rigtig godt nu. Hun springer nemmere rundt og er blevet min mest loyale følgesvend.
Jeg kører nu med fri adgang til tørfoder (Happy Cat Sensitive Rensdyr)
Og ca. 200g MAC’s Oksekød vådfoder (100g til hver) om dagen.
Er begyndt på at give Luna Glycoflex godbidder, til hendes hofter og så får Akio tyggestænger af kaninbryst til rigtig at tygge i (det elsker han). I næste måned vil jeg prøve at blande lidt MAC’s Mono-protein Kanin tørfoder sammen med det de har. Der er højere fedtprocent i og det tror jeg kunne være godt
De er begge to så forskellige som nat og dag, men vi hygger os rigtig meget sammen. De sover begge to på min seng klods op ad mig om natten og jeg kunne ikke forestille mig livet uden.
Jeg er selv flytter på bosted, ca. 60-70 kvm 2-værelses bolig som jeg har for mig selv det er for autister og de har også et kollegie og andre boligforner. Jeg glæder mig rigtig meget til at kunne arbejde med mine problemer og problemstillinger.
Jeg håber i alle sammen får en god weekend og hvis i har forslag til andet vådfoder eller tørfoder ville jeg blive rigtig glad
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mit barnebarn er autist, og dejligt at se, der er gode muligheder, også som voksen, Emma går så kun i 1 klasse på Langagerskolen, men folkeskolen slutter jo en dag, og en gang skal hun jo flytte hjemmefra
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Følger: 5 Følgere: 482 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 496
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Det lykkedes også for min egen datter som er ramt af svær autisme at få det rette botilbud og sin egen lejlighed for en del år siden og vi var lykkelige, da alt var på plads . Men vi ventede et helt år. For det skulle bygges først.
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Nogle gange handler det rigtig neget om de har plads når man kommer til dem - min sagsbehandler fik svar fra dem allerede i juli, så de fleste af stederne troede jeg havde fundet noget andet fordi min sagsbehandler først kom på arbejde igen i september
God nyhed