{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.219 visninger | Oprettet:

Burmeser kat fundet, Aalborg.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Nedestående er kopieret fra en mail som er sendt ud på min skole:

Hej
Jeg fandt i sidste uge en udmattet og meget udmagret lille kat i min have. Den var så udsultet og forkommen, at jeg kørte den på dyrehospitalet, hvor den stadig er indlagt. Den bliver udskrevet idag, men har intet hjem, da den hverken er øremærket eller efterlyst noget sted.
I første omgang tager jeg den med hjem, men da jeg i forvejen har to katte ,skal han kun bo her hos mig, til han er blevet frisk igen.
Hvis du har hjerterum og husrum til denne søde, kærlige og meget kælne hankat så vil jeg meget gerne høre fra dig!
Ifølge dyrlægen er han en ægte burmeser på ca 4-5 år. Han er lys chokoladefarvet med mørk maske, mørke poter og hale og er kastereret. Burmesere bliver ofte over 15 år gamle og er en af de mest populære katteracer i Danmark pga. deres sociale adfærd og venlige væsen.
Jeg har vedhæftet en fil hvor du kan læse mere om burmeserkatte!
Hvis du er interesseret kan du kontakte mig via mail eller på telefon 98176866 eller 61606866. venlig hilsen Jytte

Du må gerne sende denne mail videre til nogen du kender !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burmeser kat fundet, Aalborg....
  • #1   22. mar 2007 kender måske en der er interesseret... Snakker lige med hende...


  • #2   22. mar 2007 Hvis du ikke får nogen henvendelse enten ejer eller en overtager må du jo desværre sende den ud til dyreinternat der burde den kunne blive afsat fra hvis den er ren som Dyrlægen sagde

  • #3   22. mar 2007 Øv øv... hun ville rigtig gerne, men har desværre ikk pladsen til det... :((

  • #4   22. mar 2007 Hmm,. er han ude eller indekat? Min lillebror står og overvejer at få kat/hvilken slags kat han skal have. Og vi har planer om at tage ud og besøge Tingskoven her snart (dyreinternat ved Århus)
    Men jeg tror nok det er en indekat han skal have.. Og han er ikke den type der vil betale 4000 for en kat :o) Derfor vi tager ud til TIngskoven, der er de jo neutraliserede osv..


  • #5   22. mar 2007 Takker for jeres svar...
    desværre kan jeg ikke svare på noget som helst, da det ikke er mig som har katten, men en fra min skole.. Kender ikke selv vedkommende, så må henvise til hendes telefonnummer....
    håber meget at katten finder sig et hjem...
    Knuzz


  • #6   22. mar 2007 Jeg har lige haft en længere snak med Jytte, der har fundet den lille stakkel og bl.a. givet hende opskriften på tigermælk, fordi han i DEN GRAD trænger til et boost!! Pt. efter indlæggelsen hos dyrlægen vejer han ca. 2 kg og min den tyndeste burmeser vejer 4,25, så der er lang vej igen......

    Hun er indstillet på at beholde ham - medmindre ejeren findes - indtil han er blevet fedet op og har fået ro på. Dyrlægen mener, han har levet vildt i flere måneder og han var så sammensunket, at de først ikke kunne se, om det var en han eller en hun!!! Øjensynligt trækker alt sig sammen, når de er så udsultede.

    Jeg har også kopieret fremlysningen over på www.bri-bur.net, hvor der bl.a. er en del opdrættere, som måske har hørt om en killingekøber uden kat og vil få tilsendt billeder fra hende, som jeg kan lægge på nettet.


  • #7   23. mar 2007 Mette - Okay, det er godt nok rigtig dejligt at høre at han klare den indtil videre. .Godt han blev fundet i tide det bette skind.. Men hvor er han dog tynd! Huhah

  • #9   23. mar 2007 Det har vist sig, at den efterlyste kat er den samme som den fremlyste og kat og ejer er eller bliver senere idag forenet *SSS*

  • #10   23. mar 2007 Hvor er det bare godt...
    Totalt happy ending....
    bliver simpelthen så glad når sådan noget kan lade sig gøre....... Jubiii....


  • #12   24. mar 2007 Jubii :o) Ved du havad ejer sagde til det?

  • #13   24. mar 2007 Ja, de havde grædt af glæde *SS*

    Og hvad jeg også synes er positivt, så havde de sagt, at de ville dække de dyrlægeudgifter, Jytte havde haft. Uden hende havde de trods alt nok heller ikke haft nogen kat mere.


  • #14   24. mar 2007 Ja, det synes jeg virkelig er rigtig stort af dem :o) Men kan jeg nu godt forstå. Tror jeg også hellere end gerne jegville gøre hvis jeg fik min mistede kat tilbage :o)

Kommentér på:
Burmeser kat fundet, Aalborg....

Annonce