{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Hund kommer på besøg {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre om der er nogle herinde der har nogle gode råd til, hvordan hund og kat mødes, hvis hunden kun skal være der nogle timer (ca 6 timer) - under opsyn.

Mine katte er ikke vant til hunde, men de lader ikke til at fare sammen når der render hunde rundt ude på græsplænen.

Det lader til at hunden vil lege med katte når den ser nogle, men er ikke vant til at være sammen med katte, men er hverken jagthund eller blodhund, men en meget stille og rolig hund på snart 6 år.

Håber der er nogle herinde der kan svare mig på spørgsmålet.

Knus Sanne A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund kommer på besøg
  • #1   17. mar 2007 De gange, jeg har haft hunde på besøge her, har det været kattevante hunde... Mine katte er ikke vant til hunde. Hunden har været i snor og under ejerens kommando - netop for ikke at stresse kattene for meget... men så længe kattene har mulighed for at komme i højden (væk fra hunden). skulle der ikke ske noget ved det.

• #2   17. mar 2007 mine katte er heller ikke vant til hunde men ind i mellem skal jeg os lige passe mine forældres hund og kattene kan ikke li den men så ligger de sig bare i et andet rum lidt højt og sover viderer så her er det ikke et problem da hunden heller ikke virke særligt interesseret i kattene,,,

• #3   17. mar 2007 Okay, vores katte har fri mulighed for at gå udenfor hvis det er det de har lyst til, gad vide om det gør situationen liudt nemmere?

• #4   18. mar 2007 sørg for at de bliver præsenteret ordentlig for hinanden.. og tage det stille og roligt med dem alle... hvis kattene ikke er bange for hunde så sker der bare det de skal snuse til hinanden. og husk, det kan godt ske kattende giver hunden en flad, men det er deres måde at sige fra, det er ikke ensbetydet med de er bange.. held og lykke

• #5   18. mar 2007 Tak for alle de gode svar. smiley

Matilde : Det bliver spændende med det der projekt, og håber at det kommer til at gå godt med hundehvalpen smiley

• #6   20. mar 2007 Lad kattene snuse til hunden når den sover!!
    Tror jeg er den bedste måde..??

Kommentér på:
Hund kommer på besøg

Annonce