Nyresvigt..... {{forumTopicSubject}}
Vores lille Trille mis har i dag, fundet indre ro og fred og kommet til et sted hvor hun kan ånde og lege og spise. Hun fik konstateret for højt nyretal og sukkersyge i torsdag d. 22. februar.
Vi havde tage hende til dyrlægen, fordi hun havde tabt sig så voldsomt på ingen tid og hun spiste næsten ikke noget. Vi kunne heller ikke forstå at hun gik fra at være renlig til urenlig. Bare sådan lige.....
Hun kom til dyrlæge, fordi vi var bange for at det var katteaids. Men det var det heldigvis ikke.
Dyrlægen var flink og sagde vi bare kunne ringe og komme derover på en akut tid, når det var tid.
Grundet snestormen kunne vi simpelthen ikke komme afsted. Langt om længe tøede sneen og vi ringede og fik tid med det samme....
Hun vidste på forhånd at nu var det slut, og allerede i går aftes gjort hun sig klar til at sov stille ind. Vi fik sagt farvel til hende og indstillede os på at nu var det slut.
I dag (28.2.2007) da vi stod op, lå hun stadig i samme stilling som aftenen forinden.
Vi tog afsted til dyrlægen, hvor hun fik lov til at sove stille ind. 10 sek efter indsprøjtningen, var hun allerede kommet til bedre sted.
Kære lille Trille mis. Din historie er fortalt videre og delt med andre som har den samme kærlighed til katte og misser som dig.
Vi vil savne dig og vil altid mindes dig. Kære Trille. R.I.P. og må roen og freden være med dig.
Love dine sørgende familiemedlemmer.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
R.I.P. Trille :((
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 267 Katte: 16 Annoncer: 2 Emner: 23 Svar: 356
Vi har også midstet en fælles hankat på bare 6 år og det gik meget hurtigt. Det var nyrene der stod af. Han tabte sig voldsom på kort tid og der var ikke noget at gøre end at give ham fred.
Så vi ved godt hvad det vil sige, når det går så hurtigt.
Med Venlig hilsen Barbara H.
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 5 Emner: 11 Svar: 67
Hilsen Martin
mar 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 152 Svar: 1.677
jan 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Katte: 4 Emner: 5 Svar: 353
Dette er sempelthen min største frygt, at dette skulle ske for en af mine højt elskede katte. Jeg ville ikke kunne se mig ud af, at skulle miste dem så tidligt og hurtigt.
Jeg føler virkelig med jer. Det er godt at i har en masse gode og dejlige minder, at tænke tilbage på.
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 2
Tak til jer alle, som har givet de bedste tanker til Trille. Jeg er sikker på hun har hørt dem og ved hun er savnet og elsket.
Ligeledes til alle jer, som også har oplevet denne grusomme katteskæbne, så føler jeg med jeg og takker for jeres store medfølelse til mig og min lille Trille.
Nyresvigt.....